.:Aku Cinta~Aku Rindu:.

Aku rindu, aku sayang, aku cinta... tapi pada siapa???
Mengapa mudah mengungkap kata syg dan rindu sedangkan hakikatnya perkataan itu hanya layak pada siapa???
yahhhh sesetengahnyer mmglah boleh saje utk bicara pd sahabat tetapi sahabat yang telah lme dikenalai boleh lah diungkapkan... ini ada jua yang mudah sgt bicara kata cinta, menyapaikan perasaan syg, cinta dn rindu....
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... nak salahkan pada siapa??? sedangkan perasaan itu tidak pernah meminta izin utk hadir.. main terjah je.. kne lak insan lemah mcm aku asyik di tindan tanpa henti.. Y??? aku ke yang salah tafsir?? salah ngertikan maksudnya?? salah sangka or bhs kasarnyer aku yang perasan??? hahhhahahah... ntahlah aku tak tahu kenapa aku diuji sebegini.. sedangkan aku tak pernah meminta dikasihani, disimpati dan bermacm di... kalo org nak kwn ngn aku, aku terima je coz aku jenis tara hal nyer... tapi kalo niat nak kwn tu bialah btl2 kwn, jgn mainkan perasaan aku... bialah skrg nie org nak kte aku ego ke smbg ke.. aku dh penat mengalah, sbr, dan melayan kerenah org... kalo takat dtg dlm hdp aku nak main2 kan pkr2kanlah perasaan aku.. jgn r siksa aku mcm nie.. ingt aku senyum ketawa aku epy ka??? hati aku, perasaan aku sapa taw... pergilah wahai insan itu, pergilah jauh2.. walaupun aku cinta kau, aku syg kau tapi aku tak berhak memiliki kau.. kau hadir bg harapan yang selama ini aku cari. lagak kau bagaikan kekasih sejati... tapiiiiiiiiiiiiiii....
akhirnya kau yang musnahkan, kau pergi tinggalkan aku sendiri.. kau biarkan aku menghadapi seorg diri.. sedangkan kau mmg tahu kisah hidupku, tntg diriku.. tapi kau... arghhhhh tergamak kau mempersendakan kasih sayang ku...
kini lagak kau seolah tiada apa yang pernah berlaku, kau seolah kekasih ku lagi, aku tak perlukan kau lagi dlm hidup ku.. pergilah jauh2.. bagi aku kat sini bkn sng aku nak lupakan dlm mse yg singkat... aku tipu diri sendiri anggap aku nie kuat, seolah2 aku ok n tak de pape.. tapi kini aku tak tahan sgt2.. kesedihan nie dh tak taw nak capak nak buang nak atasi mcm mne.. haaaaaaaaa....
aku penatlah....
sakit jiwa...
bln2 pose patutnyer byk bersabar, patutnyer beramal jariah... tapi ade gak manusia yg bermasam muka lagi.. hishhh masyaAllah..

Ya Allah kau ampunkanlah disa2 ku pada setiap kenalan ku, pada keluarga ku dan insan di sekelilingku.. mudah-mudahan mereka jua memaafkan kekhilafan ku....
amin
.:Aku Cinta~Aku Rindu:.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Taukeh IkanTaukeh Ikan 15 September, 2008 21:54
Haiya lu ni mmg sedih punya olang ka?ta la apa ma...wa blh kasi lu epy2 ma.wa pon sedih jg.tp wa talak simpan itu sedih,wa buang dlm pelupasan sampah kat selangor,jauh dr wa.

Lu apa pasat manyak sedih,sapa buat lu sedih.tak elok ma sedih2,itu p ramlee ada kata dlm filem ibu mertuaku o,jgn sedih atau menangis tak elok dihari mendatang.bukan wa yg kata k.

kasih sayang sama itu cinta,manyak berbeza o.terutama dr segi perkataan dan bunyian nya wawawaaaa.Wa gurau je ma,wa mau kasi lu senang2 o.

Wa ckp betui o,kasih sayang dn cinta manyak beza o.Lu tanya sama olang o,apa ada dengan cinta,mesti ta la ada apa apa punya o.lu tanya pula apa ada dgn kasih sayang,mesti ada olang jwb punya o.
Lu mau tau,lu tanya la olang k.

Apa2 pun lu epy2 la k,sbnarnya wa pun ta la tau apa2 pun.saje jee mau kasi lu epy2 senang2,ta mau sedih2 ag o.

Bye...
B3rrY B3rrY 16 September, 2008 12:26
hahahhahahah...
adoiiii...
wa ty lah tp olang sume tak taw ape wa rasakan...
olang ckp manyak senang..
tp wa yg tanggung...
wa rindu wa syg tp tak taw sama sapa..
uhhuuhuuhuhuhuhuh

ermmm tak pe2 thanks lu bg waepy..
ehehehehheehehehheh
Taukeh IkanTaukeh Ikan 16 September, 2008 12:48
Aiyoo...lu olang semua apa pasat tak mau tau apa yg gurl itu rasakan.ni mcm lor,tak mau kawan la sama lu olang.

Wa,mau lu epy saja ma.ta la apa punya...kawan2 mesty mau epy punya.lu epy wa pun epy ma.

Nty a,wa pggl semua wa punya kawan a...kasi join lu punya blogger k.wa mau kasi lu epy2 punya,sampai lu guling2 mcm itu celita hindustan punya wawawaaaaa......

Bye...
B3rrY B3rrY 18 September, 2008 14:10
hehehehhe...
mekacheh lerr...
ape2 pon kamo mmg wat wa epy.. dali dlu sampai skunk walopon wa tak bpe epy..
hahahhahahha..
gurau je....

ermmmm sape lah nak taw ht nie...
wang mse je....
hehehehehehehhe
Insan...Insan... 19 September, 2008 22:02
beb,marah betul lu dgn insan tu?namo marah2 beb,lu marah2 sekalipun perkara dah berlaku...relax la k.kadang2 insan yg kat luar cna tu,suka sgt main kan perasaan org kan.apa,best sgt ke mainkan perasaan org.best tu ada mcm makan tomyam campur tak,kalau ada gua pun mau try.don`t try at public k,at your house orait...

Blh wa tahu sapa insan yg lu marah sesangat tu,nasib ssgt...kalau gua letak sesunggut...abz,semut la jd nya.

byk2 kan bersabar,sempena bulan yg mulia ni.berdoa,mgkin suatu hari sapa tahukan,bertemu dgn insan yg baik.

g ni la beb,gua tak mau taip byk2.letih,lu pun ttu akan rimas punya kan...

Assalammualaikum...
~lu^pk^lu^sape~~lu^pk^lu^sape~ 21 September, 2008 10:20
nko dah kna sumpahan cinta yg nko agung kan kot, jgan la wat lupe...

aku ader terbace bnyak kisah nko n trus follow up kisah nko, gni la...

aku ase lebih baek nko minta maaf pade yang sepatutnyer, nko jangan luper nko penah bagi harapan pade sseorang kmudian nko tinggalkan tanpa sebab... aku terbace kat forum zero-hour kisah budark tuh, aku dapat link blog nko pun dri blogspot budark tuh..... aper yng ptut nko taw berry, die pendendam law tak takkan die masih tulis kisah2 nko.. nko yang yang silap n nko nk tuding jari kat orang??? huh dasyat nko ni.... aku tak taw nape budark ni cinta kat nko sangat..
B3rrY B3rrY 06 October, 2008 16:36
wahai insan.........
ermmmmm sebenarnyer ni luahan je...
smua org pnah wat silap...
nak marahkan sgt pon tak bley...
paling tidak redha jer lar...

hehehehhehehehehehe
B3rrY B3rrY 06 October, 2008 16:39
for lu pikir lu sape....

ermmm gue tahu gue pon de salah...
gue taw kamo maksdkan sape...

tapi si dia pon udah berkahwin...

dia nak cintakan gue sgt terpulanglah...

sebelom jodoh gue sampai gue meti mintak petunjuk dari Allah...
kalo dah bkn yg terbek takkan nak teruskan...

harap faham....
hehehehhehehe

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿