||| Suara Ku Berharap |||

Sayang sayang sayang u ols...
muahahhahah opsssss jgn kata aku gediks mmg aku ngah mental skunk nie..
mental sebab my lif is sucks..
oyehhhh..
hati aku ngah mslh skunk ni...
tension sgt2 aku rasa..
sedih pilu hati nie...
Arghhh apa fikir aku tak punya hati & perasaan ke..
hushhhh.. sedih lorhhhh..

hang pa suka2 dtg & pergi..
apa ingat cintaku pakai buang kaaa??
menciiiiiiiiiiiii kamooooo...







Suara (Ku Berharap)

di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu
bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan


suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu


suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


||| Suara Ku Berharap |||

{ 9 comments.. read them below or add one }

fazRul fazRul 20 July, 2010 12:54
suka lagu nie..cedap..;)

sapelar yg buat cam dekat hangpa..meh habaq dekat cek..cek sekeh ckit pala dia..klu tak cukup cek kasi buku lima plak..hehe
Firdnurjue Firdnurjue 20 July, 2010 15:57
huk3..yunk...muahhhhhhhh indu....sabolah yunk...bagaia 2 pasti dtg k...muahhhhhhhhhh..doakan awk selalu eppy...:-)
atIEsAyAnGkAmU atIEsAyAnGkAmU 24 July, 2010 09:50
sabar....senyum ...chill bebeh...
Dark Half Dark Half 24 July, 2010 21:50
p mkn cokolat, terapi utk org jiwa kacau :)

Latest entry grafik novel gua ~ Aku Pilih Neraka!
✿Bloodberry✿ ✿Bloodberry✿ 25 July, 2010 17:07
Mario:
masih bersabar & akn trus bersabar... tengs yaaaa...


Fazrul:
lagu nie mmg best kan kan... ang nak kasi buku lima?? awat xmau tembak ja trus... heheheheh snang cita..

Zura:
undercontrol lg.. insyaAllah.. tengs yaaaa
✿Bloodberry✿ ✿Bloodberry✿ 26 July, 2010 11:23
Jue:
ermm windu jugak.. sgt2 windu lah... ye yunk insyaallah.. hope adelah nnti.. ehheheh... sabar menanti.. thanks yunk..

Violet:
ermmm ye lah hati nie sedey sgt2... hurmmmm

Atie:
ermmm ye atie ngah sabar lah nie...


Dark Half:
mkn coklat??? makin migranlah nnti.. hehehehehhehe

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿