He he he he...
banyak kisah yang diceritakan dan nora dengar tentang cerita orang yang sedang bercinta nie. Macam-macam yang berlaku.
Setiap orang tu memang la punya pengalaman hidup masing-masing.
Ada yang bercinta dari bangku sekolah sampai le kawin.
Tak de orang lain dah....
Maklumlah itulah buah hati pengarang jantung sampai mati....
Fuuuyyooooooooooooooooooo
simplenyer cerita hadup dia kan..

Ada orang tu malas pulak nak bercinta.
Satu mungkin sebab malas nak cari ataupun tunggu orang approach...
sabar je lah kan... tak kira ler lelaki ke pompuan ke.
Kalau jantan macam tu teruk ler...

Tapi nora rasa orang pompuan pun kene le pandai ngorat jugak.
Sebab ada jugak jantan yang takut pompuan.
Kadang-kadang tu nampak je badan macho tapi bila depan pompuan lembik kepala lutut sehhh.

Ada pulak tu bercinta sakan, lepas tu kahwin plak dengan orang lain.
Ayakkkkkkkk!!!..
nak buat macam mana dah jodoh...
Ada tu bercinta tapi bukan satu, malah dua, tiga, empat, dan lima ehh banyak lagi pon ade.. perghhhh emmang dasyattt sehhhhh...
he he he he DASYAT ek manusia nie.....

Tapi itulah perasaan yang tak siapa dapat menduga dan jangkakan...
Ada pada keyakinan mulut namun hakikat yang berlaku berbeda...
Bahagia akan di kecepai jua walaupun peritnya lebey banyak terasa namun sebagai manusia dan makhluk Allah perlulah bersyukur dan Redha...



mcm aku nielah nak merasa cebisan kemanisa & kebahagiaan
amatlah payah.. tapi perlu jugak bersabar
sabar
sabar
insyaAllah
dan hanya mampu begini