.:HaPpY BiRtHdAy To My Fr3n- DieLa:.



Selamat Hari Jadi 2x
Selamat Hari Jadi Fadzilah
Selamat Hari Jadi...
...
Happy Besday 2 U 2x
Happy besday 2 DieLa
Happy Besday 2 U
...
Allah Selamatkan Kamu 2x
Alllah Selamatkan Fadzilah
Allah Selamatkan kamu
...
Dah bosa anak omak nie!!!!
Umur pun dah makin bertambah
Hope jgn nakal2 lagie lah yer
Pikirkan diri sebagai wanita dewasa bukan remaja lagi taw...
Coming Soon nak kahwin kan?
So, siap kan diri dgn ilmu rumahtangga dan isteri soleha...
:;orang doakn fad panjang umur dan di murahkan rezeki...
:;semoga kebahagiaan yang dirasa bersama Mr.Eli akan terus subur
dan kembang mewangi, jgn jadi mcm bunga kat umah tu yang dah hampir kering
namun masih kekal dan utuh di lamannya..
:;semoga dirimu dapat harungi hidup dengan ketabahan & kesabaran;:


*wasalam*


6 comments.. read them below or add one

diEla diEla 30 January, 2008 11:36
Thanx Nora..
Huhu...
Ni yang buat makin sedih jek nanti nak berpisah dengan nora..
:(
B3rrY B3rrY 30 January, 2008 12:15
kenapa awal sgt erk tarikh kahwin tu??
sedih lah..
nati saper nak temankan nora..
fad pun taw kan nora kat sini tak kenal saper2 pun..

sedihhh sgt2 lah
diEla diEla 30 January, 2008 13:38
ala..
u still have me la nora..
huhu..
leh la kalau nak lepak sama..
nak dtg tdo pun boleh..
no prob la..
:)
BABY^ZA BABY^ZA 31 January, 2008 06:21
da update tarikh baru nak nikah ke?? when?? ishk..tinggal la kte yg tak kawen lagi ni nora...huhuuhuszq
B3rrY B3rrY 31 January, 2008 10:42
sedihkan za...

tak perlah za dah ada bf..
nora tak ada lagi taw...

lagi lah nora sedih..

za blh jadi pengapit diela?
gantikan nora..
huhuhuhuhu takut nora melalak plak...

hikkkssssssssss
diEla diEla 04 February, 2008 12:37
ha..
nak melalak leh, tapi masa malam pertama tu jangn nak melalak lak tau.. kami nak mengecap nikmat bahagia tu.. hehe..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿