.:tAhU tAk TaHu:.

Thursday, January 31, 2008




Kenapa dgn aku?
mengapa aku rasa sebak?
mengapa aku sedih?
mengapa aku nak marah?

ArGGHhhhhhhhhhhhhhhhh....

persetankan apa yang aku rasa....
aku benci dgn semua ini..
aku "tak suka, tak suka, tak suka...." -cara ckp mcm iklan cat...

hahahahahahahahhahaha



Tetibe jer aku jadi sensitif pada satu malam... padahal apa yang di sampaikan itu seperti hari2 sebelumnya... tapi, kenapa aku begitu terasa, kenapa aku meski aku nak menangis???
aku tak tahu kenapa mesti lahirnya perasaan sebegini...
aku epy jer tapi kenapa boleh jadi mcm nie..
knaper mesti hadir saat aku nak rasa epy...

uuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh....

Aku takut bertepuk sebelah tangan....
aku seorang perempuan yang dah berkali kecewa,
aku pernah ketandusan cinta,
Adakah aku punya perasaan, hati, cinta pada si dia????
Mengapa ia mesti hadir tatkala hubungan ku dgn si dia rapat???
aku takut andai si dia tahu apa yang aku rasa, mesti dia tak nak kawan dgn ku lagi...

Arggggghhhhhhhhhhhhhhh.....

Nyahkan saja perasaan ini kerana ia amat menyesakkan dada..
Ia datang dan pergi begitu saja, semua ku terima apa adanya,
mata terpejam dan hati mengumam,
Diruang rindu kita bertemu.......



" Buat si dia, maafkan aku kerana dalam diam aku punya hati pada kau...
Aku tak tahu bagaimana ia hadir dan aku jua tak pernah pinta untuk ia hadir,
mungkin perasaan itu menyapa hatiku kerana aku insan yang sepi dan si dia hadir buat ku tersenyum...
Tapi, aku teramat takut dgn apa yang aku rasa...
Emangnya aku tak ingin begini, berperasaan sedemikian pada saat ini
kerana aku malu dan tak mahu kehilangannya...
Walaupun aku tak tahu sama ada si dia sudah berpunya atau belum,
tapi yang aku tahu, yang aku rasa, si dia melayan aku dgn baik, kerenah ku dan buat aku tersenyum...
si dia temani hari- hari sepiku...
tak lekang dengan sms & panggilan tak kira aku atau si dia yang memulakan...
Pastinya aku gembira... itu saja yang aku tahu..
pada si dia yang sudi hadir dalam hidup aku, terima kasih temani hari ku,
aku mengerti mungkin saja kita sekadar kawan atau teman bicara, dan aku mohon keampunan andai kau tidak selesa dengan tingkah aku, aku akan cuba ngertikan apa yang sebenar antara kau dan aku demi utk menjaga hubungan ini walau ia hanya sekadar teman biasa...
Andai hatimu sudah ada insan terpilih, aku tumpang gembira walaupun antara aku dan kau baru saja bermula..................


sekian......




You Might Also Like

25 ♥sweetcream♥

  1. ellopmy friend nora...
    kau tak ingat aku kot
    tapi aku ingat kau.
    aku rindu kat ko.
    kesian aku tgk ko, baper kali kecewa..
    aku tahu kali ni ko mcm dah jatuh hati semula
    tapi aku pun takut ko kecewa lagi.
    aku simpati padamu, kisah mu..

    buat insan yang kau dh jatuh hati tu, hrp tak slh pilih lg.

    mungkin jodoh lom sampai kot nora!!!
    ko sabarlah yer...
    aku tahu kau akan setia pada yang satu, tapi ujian yang kau terima dan cinta yang kau rasa selalu tak berpenghujung..
    aku tahu kau insan yang baik, tapi jgn terlalu percaya pada org nora..
    jgn mudah simpati.
    kesiankan dirikau dulu.
    ko ngn diela rapat skrg ni,
    kwn2 lama pon masih kwn ko walaupun ramai yang dah kahwin..

    ok lah nora, good luck 4 your life..
    >erry sayang ko lagi, tapi cuma dia dah bertunang.
    >itu cinta petama ko, anggap itubkn jodoh utk ko..
    >teruskan hidup k.
    >aku ngn laki aku nak ko gembira..

    wslm

    ReplyDelete
  2. hye iman..
    yeap, me n nora memang rapat..
    tu la, si nora ni memang baik tapi bab cinta jek dia jadi 'sengal' sikit.. lembut sangat hati tu sampai selalu kena buli n tipu n macam2 lagi la.. kalau boleh la kan, aku rasa nak sekeh+sepak+jotos jek kepala diorang tu tau..
    geram sangat!!
    kita sama2 doakan tuk nora la, bia dia jumpa dengan orang yang berul2 ikhlas menerima dirinya seadanya n jujur+ikhlas menyayangi dirinya..

    amin..
    p/s:kena cepat2 doa..leh makan nasi minyak cepat.. oppssss!

    ReplyDelete
  3. thanks my prenz...
    haaaaaa doakanlah cepat2 er,bia ada gak yg teman..
    mungkin nora jer yang perasan lah. bertepuk sebelum tangan jer kot..
    hahahahaha:(
    silap nora kot..
    caya sgt or mudah sgt mengharap..

    aper2 kalian lah tempat nora meluahkan segalanya dan dalam blog nie..

    tenkiu

    ReplyDelete
  4. hohohohoh..
    dasyat tu teman kita sudah sedih..
    oii cik berry, tak malu ker, org kwn ngn awk jer bkn sampai nak cintun ngn awk..
    yang p gatal2 apasal..
    tak laku tu dah lah dok diam2 jer..
    org nak memilih sangat, sudah sekarang padan muker, org yang awak suke tu dah berpunya..
    hahahahaha

    sori, tapi aku nak cakap kat cin berry, jgn mudah perasan!!!
    10Q

    ReplyDelete
  5. woi mr.misteri..
    eeeeeiiiiiioooouuu...
    kamu sudah kurang ajar ni.. kalau berani guna la nama sendiri.. barulah gentleman sikit.. takpayah nak sorok2 identiti diri, guna nama mr.misteri konon... yg kau tak puas hati kenapa plak dengan kawan aku ni? dia nak suka laki org ke, dia nak suka bapa org ke, dia punya pasal la.. yg kau nak menyibuk jaga tepi kain dia apsal plak??

    hahahahahaha!!!!!
    aku tau dah.. ke CINTA kau yg kena tolak dengan dia??

    kalau dia mudah perasan ke, ada kena mengena dengan kau ke??
    hahahaha..
    kau memang SAKIT la..
    aku syorkan kau g jumpa doktor sakit "tut"..
    nak no dia tak? aku ada kalau kau nak...

    ReplyDelete
  6. owhhh misteri who r u?
    but tak bermaksud berry perasa..
    cuma hakikatnya berry suke berkawan ng dia.
    kalo dia dah berpunya berry angkat kaki blahh jer lah..
    kalo si mr. nescaffe terus tak nak kwn berry tak leh halang..

    so hope misteri jgn salah faham. berry berkawan, hati berry suka tu berry punya pasal.. berry tolak org yang berry tak suka pon bersebab.. allo, bukan tak laku mungkin berry jer tak nak terima..
    dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  7. thanks diela...
    sesungguhnya mmg sedih..
    yer kot nora tak laku..
    hahahahahah
    alar relax r...
    persetankan saja benda ini...
    im stilll owez smile..
    dun wori my dear...

    ReplyDelete
  8. ala..
    dun think to much bout all the bloody stuff ni...
    SUCKS!!..
    anggap mr.misteri (kononya, nth2 malu nak letak nama sendiri sbb nama dia buruk, haha!) tu macam langau yg kelaparan...
    okeh...

    ReplyDelete
  9. okey my pren..
    chayokk
    kiter tetap best..
    hanya org di pikiran org lain je akan best..

    sama masyukkkkkkkkk!!!!!!

    ReplyDelete
  10. assalammualaikum,ello misteri man..jgn kata bgtu k.lu ni ckp pakai mulut ke hati,atau ckp pakai kepala lutut.jaga la perasaan org ckit.cb lu yg kena,baru padan muka lu.gua tak minta beb,tp tuhan 2 maha adil.k,gua mmaaf kalau gua tsalah ckp.to berry:jgn peduli kata2 org,kita ikut apa kehendak hati kita.kita yg mmilihnya arah mana kita nak tuju.Gua mewakili anak2 didik gua,memohon maaf pada semua teman2 yg ada dlm blog ni.terutama pada putrie berry.jd lu org ada akal lu org pikir-pikir la sendiri.

    ReplyDelete
  11. it's ok lah anon..
    berry tak kisah pun saper2 nak sakitkan hati berry...
    dah biase idup mcm nie..

    kesepian, keseorangan, dah sebati dlm hidup berry..

    cuma sedih berry perlukan teman tapi itu pun payah..

    berry pun mintak maaf kalo ada slh ckp dlm blog nie or wat saper2 terasa...

    berry suker bro punya anak buah koin skali dlm nie...

    ReplyDelete
  12. anon, thanx sebab menyokong member saya..

    mr. misteri,
    kalau la kau de depan aku skunk ni kan, rasa nak sepak2 jek kau cam sepak bola..
    haha!

    ReplyDelete
  13. woit..
    kenapa sokong sgt pempuan tu..
    dulu aku suka dia tapi knaper dia tak terima aku.?
    katanya tak nak bercinta lagi..
    piiiiiiiiiiirahhhhh pempuan..
    sekarang kau plak terhegeh2 dengan mr nescaffe.
    ntah siapa lah mamat tu..
    bagus sgt ker sampai kau nak dia??
    padan muke dgn kau sebab dia dah ada kekasih..

    sape pempuan diela tu?
    hoiii suka hati aku lah nak ubuh nama apa2 pun.. aku punya pasal..
    berry atau nora, sekarang kau nak cerita apa?? kenapa kau terhegeh2 dgn mamat tu?
    aku nak kau, kau memilih plak..
    arghh setan!!!!

    ReplyDelete
  14. dis non ur business k..
    suka hati gue ler nak saper2..
    mmg gue tak bercinta skrg nie.. hati gue tak terima lor bkn gue tak nak kwn ng lor..
    lor tu sedarlah sikit, cinta tak blh di paksa..
    gue suker sama mr.nescaffe sebab dia buat gue epy..
    tak ada touching2 taw.. walaupon gue sedih dia tlg gue senyum..
    lor jgn nak menyemak kat sini..
    kekasih mr.nescaffe blh jadi kwn gue..
    heeeeeeeeiiiiiiiii,
    gue tak kisahlah, org tak nak angkat kaki blahhhhh lar..
    yak kau nak marah2 kwn aku aper hal..
    sakit hati betul lah..
    siapa kau sebenarnya???
    kau penah ker cakap kau suka kat aku???
    kau penah ker kenalkan diri kau kat aku??
    setahu aku, aku pnah bercinta 3 kali jer...
    lpas tu g mati semua..
    kau jgn nak buat pasal kat sini er...

    ReplyDelete
  15. hahahahahaha...
    kau memang pandai..
    aku tak penah jumpa kau,
    tapi aku pnah kenal kau lah nora..
    aku tak taw plak kau susah nak terima cinta lepas kau kecewa..
    apapasal kau kene tinggal??
    aku kenal kau baik, aku suka kwn ngn kau, tapi kenapa kau susah nak terima aku?
    apa kekurangan aku??
    woii sudah lah.
    sekarang kau rasa mcm mana aku rasa.
    aku nak ckp kat kau, aku suka kat kau sebab kau lain dr pempuan aku kenal.. tapi kenapa kau nak kawan je?

    ReplyDelete
  16. mcm mana aku nak taw kau ni sapa?
    tak kan aku nak main terima je.
    aku mmg lyn baik ngn semua org..
    dahhh lah kalo kau betul2 nak kwn lama kau jgn pakse aku..
    aku tak kenal kau..
    kau suka aku, aku tak taw dari mana..
    aku mintak maaf kalo aku wat kau terasa..
    tapi aku tak taw kau siapa...
    aku rasa aku baru sorang tolak cinta dia tapi itu kah kau???

    ReplyDelete
  17. hahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahahah!!!!!!!!
    macam nak pecah perut aku baca komen MISTERI..
    haha! kau ni memeng mamat yang terdesak la.. kesian kat kau.. kau ni memang muka tak malu ek??? yela kot, muka kau mesti macam muka pecah tembok, takpun macam jalan tar yang tak siap di tar lagi.. haha! itu pasal la kau memaksa nora terima cinta kau.. kesian.. kesian... dah takde orang lain sangat ke nak kapel dengan kau?? woit misteri yang tak tau malu!
    ko tak payah la nak meyibuk kat sini.. buat menyemak jek nak baca ko punya komen yang sangat menyedihkan, bukan sedih sebab pe, sedih sebab kau terhegeh2, n memaksa orang terima cinta kau tu....


    hahaha!!
    kau memang sakittt!!!

    ReplyDelete
  18. opss mr.misteri aka jantan desperate..
    aku panggil ko mr.desperate la memandangkan ko pun suka letak nama samaran.. aku rasa nama ni lagi sesuai kot dengan kau..

    kau tanya aku sapa ekkk??
    aku kawan baik nora..
    kawan baik dia yg lebih mengenali siapa dia dari kau!!

    ReplyDelete
  19. fad,
    jgn lah ckp mcm tu..
    walau pon muker dia mcm tembok dia ada hati gak..
    tapi fad nora tak taw lah siapa dia nie...?????

    ReplyDelete
  20. wooiittt diela..
    kau aper hal suker2 cakap aku muke tembok?
    kau lawa sgt ke?
    sekarang ni nora yang terhegeh2 kat org lain..
    rghhh pegi mampus lah.

    buat kau nora, bukak lah pintu hati kau terima cinta, jgn kau terhegeh2 pada org yang dah berpunya..

    ReplyDelete
  21. of coz aku cantikk k!!
    cantik n cumil lagi..
    haha!
    suka aku la nak cakap apa pun..
    ye r, memang kau muka tembok..
    eh, kalaupun nora terhegeh2 kat mr.nescafe tu, tapi takde la sampai memaksa terima diri dia macam yang kau buat tu..
    haha!

    berry, ye.
    orang macam dia yang bermuka tembok pun memnag ada hati & perasaan..
    tapi, kalau dah nak fikir perasaan dia jek sampai nak memaksa orang terima cinta dia, walaupun orang tu tak sudi, apa kess plak camtu kan??
    haha..
    ko memang mamat terdesak la..
    kan? mr.desperate..
    hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  22. Assalammualaikum,ni apa ceta ha!Relax be cool,tak usah panas2 dlm blog ni k.tak payah guna kata2 yg tak best,kt org melayu ptt bangga dgn bahasa kita.penuh adab & sopan.Eh!misteri man,lu nak sakit hati buat apa,bt malu kaum lelaki la lu ni.bunga bkn sekuntum beb.lu nak bunga,gua blh tlng belikan.berry nak kwn ngn gua,lu bengkak hati apa hal.berry ada hak nak memilih k.kalau lu nak kwn ngn dia,lu tak payah la sakitkan hati dia..lu jg dan belai hati dia.mgkin1 hari nty akan tbuka pintu hati dia utk lu.Siapa tahukan?diela mmg cun n comel,tp 1 jee,jgn kuarkan kata2 yg tak best.i faham u mara,sbb kawan u kena fire dgn mamat 2.i dgr u nak kahwin.tahniah semoga berbahagia dan berkekalan.ni ada lg 1,cb lu org pikir bila lu org dihentam dgn kata2 yg tak best,apa lu org rasa.mcm 2 la jgk org yg lu hentam 2 rasa.jgn asyik nak hentam jeee.bg kata2 yg boleh diingt.gua tak la pandai mana pun.sbgai sorg insan gua cm boleh mgingatkan sajee.gua mohon maaf sekiranya gua ada ksilapan.lu org pikir-pikir la sendiri?

    ReplyDelete
  23. tolong..tolong..help..tolongggg,gua mcm ada dgr org minta tolong.Siapakah Dimanakah Mengapakah,Adakah aku kena kenching,cis...pttut la gua bau hanching.tipu rupanya.Sbb gua punya Bro dah g selamatkan...Argh,tak da job gua hr ni.siut la lu Bro.kasi la gua overtime.Tp tak pe,yg Bro selamatkan 2 mgkin gurlfrenz dia,hahahaha....Bro ekjuz sorg2 nmpak.kasi tau sama Sis,baru tau.k la,gua belah dulu.gua nak usha blog2 lain.mana tau ada job yg lbh adventure.k la kak berry,cau sin ci...sobolom lu org nak minta help,lu org pikir2 la dulu?Askum...

    ReplyDelete
  24. yahh anon thanks sebab fhm me.
    ntah lah me tak tahu lah sape gerangan misteri tu..
    me rasa, me tolak cinta si silver jer. bkn me memilih tapi dia bwh dari me, n perjalanan masih panjang. me pikir utk family me sekali. kalo bro ada adik pmpuan pun meti nak yg terbaik utk dia kan. me tak nak bercinta lelama.
    ntah lah tak ada saper fhm ape yg me nak. si silver plak svlom nie asyik desak jer, tu pasal me mls nak lyn me terima jer.
    hakikatnya me tak boleh terima..
    salah me ker?

    ReplyDelete
  25. to a.k.a pionman:
    ermmm bro meti tlg anak buah dia gak, heheheehhe
    berry pon nak jadi super mcm korang tapi super heroin dlm idup bro.
    huhuhuhuhu..
    Kalo sis marah bro, berry cabut lari dulu ler.. hehehehe takut kene jotos plak nati..
    thanks komen kat sini...
    **cuyunk semua**

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿