.:AKU BUNTU:.

Ape keputusan yang harus ku adili pada diriku sendiri??
Ape yang ku mahu dgn kehidupanku???
Adakah aku harus terus menunggu atau menerima sahaja insan yang benar2 sudi menerimaku??
Adakah aku harus terima sahaja insan yang jauh lebih muda dari umur ku??
Adakah aku sudah bersedia?
Adakah aku mampu melupakan kisah silam ku?
Mampukah aku menyayangi insan ini seperti kasih ku yang dlu??
Sanggupkah aku mengorbankan jiwa kacau bilau ku dengan ketakutan???
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Aku tak tahu...
Aper harus ku lakukan???
Benar2 kah dia sudi menyayangi aku?
Aku takut aka kecewa lagi..
Dia jauh lebih muda dr umurku..
Tapi dia mampu berusaha, melihat ketekunan dia mencari kerja...
Aku takut untuk buat keputusan..
Benar2 buntu...
Huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .:AKU BUNTU:.

{ 9 comments.. read them below or add one }

diEla diEla 14 May, 2008 15:54
Dear,
just give him a chance. Maybe he is the right person. U didnt know until u give him that chance.
B3rrY B3rrY 15 May, 2008 09:16
ohhhhh honey...
i dun noe..
i was affraid...
dia terlalu muda...
bukan budak yg dlu tp dh lme kenal, cuma sblom nie anggap adk n mcm kwn biase...
but dia serius,
nora takut kecewa lagi :(
AnonymousAnonymous 17 May, 2008 10:52
wahhhhhhhhhhhhh..
dah ade someone ke nora?
huhuh..tk citer pongg...

hehehe...kenal kat ner?

atie nih...
apepun mencube tk salah kan...
bg dia peluang,,,
tp ingat..jgn terlalu menghrap sgt ye...kita kene lbh berhati2..
tuk bercinta...k...
love yeahhh...muahhhhsss
atieesygkamu...
DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 18 May, 2008 00:11
This comment has been removed by the author.
B3rrY B3rrY 20 May, 2008 14:18
salam my dear atie...
nora kenal dh lme. tp kawan je.. tak panh lebey. dia pon taw yg nora nie susah nak terima cinta. cume baru2 nie dia luahkan kat nora.
nora tak bg taw pape lg. cuma nora tak taw ht nora nie mcm ner.
nora ty dia mcm2 sebab pe hbgn kwn nak tukar kpd cinta, dia terangkan jugak cuma dia tak nak pakse. dia tak penah desak. mmg dlm rapat2 kwn kita anggap dia pentg. tp utk bercinta tu nora tak sedia lg.
dia tak de fs pon..
entahlah, umur dia muda lg jarak pn 3 thn.
nora cakap kalo nak bercinta ngn nora nr tak nak lme2, so dia pon tak penah pakse. nora nak dia fikir semula.
B3rrY B3rrY 20 May, 2008 14:22
hye DC..
jgn disalah ertikan dgn story nie.
hbgn kwn, rindu seorg kwn, syg seorg kwn tak sme k.
sy pn tak pnah ckp nak brcnta dgn dia. cuma kami rapat je. cakap rndu, syg tu tawlah batasnye.
tak penah nak mainkan perasaan org.
tp kalo org dh salah faham dgn layanan kita sape pulak nak di salahkan.
sy pn tak penah salahkan sesapa antra hbgn sy yg lepas. anggap tak de jodoh.. kalo sesape rasa derita dgn tingkah sy, maafkan sy kerana sy bukan insan yg sempurna.
hakikatnyer ht nie tak taw nk meraih cinta siapa.
Sy tak penah hrp sesiapa tunduk kt sy.
knape kter begitu??
awk pnah ke tunduk cakap sy??
ingt baliklah ape yg di kata k.

thanks 4 ur comment
DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 21 May, 2008 22:05
This comment has been removed by the author.
DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 21 May, 2008 22:05
This comment has been removed by the author.

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿