Bercinta & Kecewa

Wednesday, October 22, 2008

He he he he... banyak kisah yang diceritakan dan saya dengar tentang cerita orang yang sedang bercinta nie. Macam-macam yang berlaku. Setiap orang tu memang aaaa punya pengalaman hidup masing-masing. Ada yang bercinta dari bangku sekolah sampai le kawin. Tak de orang lain dah.... Maklomlah itulah buah hati pengarang jantung sampai mati....
Fuuuyyooooooooooooooooooo simplenyer cerita hadup dia.. Ada orang tu malas pulak nak bercinta. Satu mungkin sebab malas nak cari ataupun tunggu orang approach... sabar je lah aku... tak kira ler lelaki ke pompuan ke. Kalau jantan macam tu teruk ler... Tapi aku rasa orang pompuan pun kene le pandai ngorat jugak. Sebab ada jugak jantan yang takut pompuan. Kadang-kadang tu nampak je badan macho tapi bila depan pompuan lembik kepala lutut sehhh. Ada pulak tu bercinta sakan, lepas tu kahwin plak dengan orang lain. Ayakkkkkkkk.. nak buat macam mana dah jodoh... Ada tu bercinta tapi bukan satu, malah dua, tiga, empat, dan lima ehh banyak lagi pon ade.. perghhhh emmang dasyattt sehhhhh...
he he he he Dayst ek manusia nie.....

Tapi itulah perasaan yang tak siapa dapat menduga dan jangkakan... Ada pada keyakinan mulut namun hakikat yang berlaku berbeda... Bahagia akan di kecepai jua walaupun peritnya lebey banyak terasa namun sebagai manusia dan makhluk Allah perlulah bersyukur dan Redha...

You Might Also Like

0 ♥sweetcream♥

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿