♥Work @t New Office♥

Wednesday, March 11, 2009

Hari nie aku dh 2 hr keje kat opis baru...
ermmm alhamdulillah soronot gak... budak2 dia pon sempoi jer..
company besa n opis pon besa...
smlm pon tak de keje sgt, juz kne prepare cheque n payment voucher...
so far alhamdulillah coz keje dh biase aku buat cume tamplet voucher beza sket...
biaselahkn lain company lain systemnyer...

So hari nie aku juz duduk sahaja n borak2 ngn officemate coz diorg jarang de kat opis...
nie pon aku br siap kemas bilik yg bakal aku duduki... ishh mcm tak cye je aku akan ada bilik sndiri... pape pon aku soronot sgt... alhamdulillah....

I hope can do d best at new opis n hope aku dpt suaikn diri kt sini....

You Might Also Like

4 ♥sweetcream♥

  1. wahh..bestnyer dia...
    ngeeee~ tahniah ye nora...keje baik2 k...ngeeee~

    ReplyDelete
  2. yupssss... khikhikhi... insyaAllah... huhuhuhuhuhu:D

    ReplyDelete
  3. Waaa ske and hepi sgt ble lalink hepi camni...keje leklok tau...owg hepi cgt utk lalink....

    ReplyDelete
  4. thanks yunk... hhehehehhe yunk jugak yg applykn keje nie.. huhuuhuhuhuhu

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿