.:♥ Received SMS♥:.


Date : 10 November 2009
Time : 12:06:07am
From : Someone yang pernah slalu ade disamping aku (Kuantan)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

IM-Smiley.com
How I need U...
Current mood: SadIM-Smiley.com

"dis sadness in me right now,
is giving me pain in a way that i dun noe how

it's juz that i'm alone wif nobody else
my life sure colorless
i dun noe wat or who i need
i juz want my heart stop the bleed
it hurts all over me
again & again
i hope somebody could
lend me a helping hand an injury
i have in my heart

i wish somebody could
repair its parts

but nobody sure is wif me
right now
i juz want 2 c u somehow
these tears i cry
4 u
are nt lies but they r true
alone i cry becoz of loneliness
right now
i am lifeless
i need u especially now
that i'm alone
can't even talk 2 u on the phone

hope that someday u'll be here
here wif me 2 wipe of my tear"


SORRY IF MY ENGLISH IS NOT GOOD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

mse aku dpt msg nie aku dh dibuai mimpi..
baru smlm aku bce smule..
knape ye dia hantar msg mcm tu..
knape sume insan yg aku kenal bila dh lukakan ht aku
mesti cari aku smule..
btl2 menduga hati aku...
mse dia kahwin aku turut hadir..
walaupn cinta xpernah lahir dr mulut aku
dan puas aku menahan dia dr meluahkan isi hatinya
tapi aku tetap gembira mengenalinya
cuma aku tahu walaupn dia sukakan aku
gadisnya tetap menjadi suri hati dia.
yahh ternyata benar so mmg aku bwk diri kerja ke KL
tp hubungan sbg kwn tetap terjalin..
cume kenapa setelah dia mendirikan rumah tangga
sering hantar sms berkias2 memerlukan aku..
huhhhhhh..
sbg kwn dn sbg insan yg pernah aku kenali
sms tu mambuatkan aku trty2..
tapi xde hak utk aku berty dn persoalkan mengenai rumah tangganya..
hurmmmmmmmmmmmmm
runsing aku..
my 1st love aku plak asyik main miscol..
mmg aku xlayan..
tp ntahlah...
yang aku tahu
kini hati ku milik seseorang..
walaupn aku xpasti benar2 aku mampu milikinya ataupun tidak..
sekurang2nya aku bahagia..
aku masih berdoa moga hubungan yg terjalin akan berkekalan..
namu masih ku kuathir dgn hubungan yg masih rapuh...
IM-Smiley.comIM-Smiley.comIM-Smiley.comIM-Smiley.com

{ 14 comments.. read them below or add one }

Ejump Ejump 12 November, 2009 11:35
i'll lend my hand cik nora...
~daCkScOot^_^ ~daCkScOot^_^ 12 November, 2009 11:51
hahahhha...
mslhnye blurrrr dgn sms tuh..
nape meti dia sms cm tu kat saye..
huhuuhuhuhuuhuhuh
arejar arejar 13 November, 2009 13:00
whoa...
mb die memerlukan sesorg tuk die luahkan ape yg die rase
mb die ade probs..
tat y die msj sis ( sbb mb sis fhm n tau perangai die)
~daCkScOot^_^ ~daCkScOot^_^ 13 November, 2009 15:28
yupssss i noe that.. cinta yg nk dia luahkan xkesampaian coz sis tak bg di suarakan.. hehehhe akhirnya dia khwn.. n now dia cr semata2 nk luahkan ape yg dia pendam.. huhuhuhuhuhu.. sbg kwn mayb boleh.. tp xsampai ht bila pkrkan wife dia..
AnonymousAnonymous 15 November, 2009 15:31
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal
jika kamu masih mahu mencuba...
Jangan sesekali menyerah kalah
jika kamu masih merasa sanggup...
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi
jika kamu masih tidak dapat melupakannya...

* kalau itu ketentuanNYA..hati ini rela undur biarpun terpahat kesedihan..(HANAMICHI SAKURAGI)
AnonymousAnonymous 15 November, 2009 15:33
Meski hari silih berganti..dengan segala kesulitan dan kemudahan yang ada di dalamnya...namun masih saja ada kesulitan hidup yang keras dan sulit untuk ditaklukkan hingga hidup terasa hina..dan tidak menjadi indah dibuatnya..Namun tetap saja ku jalani segalanya dengan jiwa yang tenang. Ku mampu menanggung kehidupan berat yang sulit terpikulkan. Untung saja ku masih memiliki jiwa yang mampu bersabar hingga tujuan hidup dapat diwujudkan meski banyak orang yang tidak berdaya menghadapinya...(HANAMICHI SAKURAGI)
~daCkScOot^_^ ~daCkScOot^_^ 16 November, 2009 09:56
Hanamichi...
nape ckp mcm tuh...
walaupn kenangan sukar dilupakan namun sbg manusi perlu berdiri dn pndg utk hr nie dn esok.. wt pe nk tgk belakang...
Sy dh xde hati kat dia.. lg pn cinta xpernah terluah.. juz anggap dia bkn jodoh sy..
sy nak kan someone.. someone yg dh curi hati sy... sy xnak kehilangan dia..
Allah menguji kita dgn pelbagai ujian kerna ALlah tahu kita mampu hadapinya walaupn sakitnya hy kita merasa moga ketenangan milik kita jua akhirnya..
Walaupn dugaan dtg melanda terhadap hubungan dgn mu namun akan ku perjuangkan utk pertahankannya.. kerna aku cinta kamu sayag kamu inginkn mu...
AnonymousAnonymous 23 November, 2009 12:17
Tolong sampaikan pada si dia... Tolong beritahu si dia, aku ada pesanan buatnya.. Tolon­g beritahu si dia, cinta agung adalah cintaNya.. Tolo­ng beritahu si dia, cinta manusia bakal membuatnya alpa.. Tolong nasihati si dia, jgn menyintaiku lbh dr dia menyintai Yang Maha Esa.. Tolong nasihati si dia, jgn mengingatiku lbh dr dia mengingati Yang Maha Kuasa.. Tolong nasihati si dia, jgn mendoakanku lbh dr dia mendoakan ibu bapanya.. Tolong katakan pada si dia, dahulukan Allah krn di situ ada syurga.. Tolong­ katakan pada si dia, dahulukan ibu bapanya krn di telapak itu syurganya.. Tolong ingatkan si dia, aku terpikat kerana imannya bukan rupa.. Tolong ingatkan si dia, aku lebih cintakan zuhudnya bukan harta.. Tolong ingatkan si dia, aku kasihinya kerana santunnya.. Tolong tegur si dia, bila dia mula mengagungkan cinta manusia.. Tolon­g tegur si dia, bila dia tenggelam dalam angan-angannya­.. Tol­­ong tegur si dia, andai nafsu mengawal fikirannya...(HANAMICHI SAKURAGI)
~daCkScOot^_^ ~daCkScOot^_^ 03 December, 2009 17:16
thanks dengan teguran itu..
thanks dgn nasihat itu..
thanks dgn kata2 itu..
sesungguhnya perasaan ini hadir dengan izin dari Nya... Tanpa keizinannya belum tentu lag aku merasa sebegini.. sesungguhnya perasaan ini terlalu indah, namun sbg manusia biasa aku jua getar akan dugaan yg melanda...

btw maseh byk2 k mengingatkan sy cinta yg agung dn hakiki hy padaNya
ZechsZechs 16 December, 2009 18:38
HANAMICHI SAKURAGI<<---familiar name nih!

lame dah ambe tak jenguk blog cik nora nih,
takziah pasal eksiden... moge cepat2 sembuh kaki tu yer, sedeh ambe dngar berite tuh..

(banyak bakat sastera kat komen blog nih)
AnonymousAnonymous 18 December, 2009 01:03
sungguh tak ku kira
semua yang ku ingin kini telah ada
bertemu bidadari pengisi hati penuh bahagia
saat inilah diriku akan bisa tertawa bahagia
di depan wanita sang pujaan hati penyembuh lara

ku ingin kau tau
aku sangat menyukaimu
dan sering orang menyebut ini adalah cinta
yang akan merubah dunia semakin berwarna
dengan beribu bahasa penuh makna

( Hanamichi Sakuragi)
ZechsZechs 18 December, 2009 18:07
CINTA tu ape yer?
~daCkScOot^_^ ~daCkScOot^_^ 22 December, 2009 12:03
Zechs:-
uiksss kenal ka sme hanamichi???
pernahkan kamo jengah blog saye?? hurmmmm siapa kh gerangannya yahh???

hanamichi:-
aku jua syg kamo cinta kamo...
MEMILIHMU BKN SATU PAKSAAN, MENERIMAMU BKN SATU KESILAPAN
ZechsZechs 01 January, 2010 20:24
owkhhh knal takat name aje lah...
character pe ntah luper arrrr....

salu jenguk n jengah gak r....
dulu ajin memblog skang je malas blog2 nih takde mase...
hehehehehe hope u dont know me lolz..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿