✿Hari Ini✿

Thursday, February 11, 2010


Ermmmm...
pagi2 lagi org dari Unit Kewangan PPD n CC Sri Perpatih dah dtg kat sekolah...
Arghhhhh banyaknyer masalah yang ada...
Aku sbg kakitangan baru kne blajar dr bawah...
Aku kne ambil ikhtibar dari apa yg dah berlaku...
Alhamdulillah aku diberi tunjuk ajar..
Cume tanggungjawab yang aku pegang amatlah besar...
Laksanakan kerja orang yang tertangguh, bermasalah, dan terlalu byk perkara yang xdisettlekan..
Ya Allah ini tanggungjawab aku..
Aku terpaksa terima...
Aku akan buat serahan kerja iaitu agihan kerja pada pembantu2 aku.. uhhhhhhh ringankanlah beban aku..
Yahhhh i can work under pressure but i cnt accept evrythg yg lma ats beban aku... susah sgt2...
aku boleh belajar dr bawah, tapi ambil alih tugas dari org brmasalah sgt lah brat...
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Dah petang plak sibuk aku siapkan Anjakan Gaji mslh lain timbul..
aku kne settlekan gaji cikgu yg tertunggak dr bln 10.. fuhhhhh nsb bek cikgu tu xbuat aduan...
ermmmmm aku yg kne tggung kerja tuh...
so puas memikirkan bagaimana aku hendak ke Seremban utk uruskan mslh nie..
maklomlah aku tak punya transport...

Tup2.. dpt plak kata2 xbest di dengar...
arghhhh mmg sgt2 membuatkan aku menitis air mata..
dr teman sendiri plak tuh...
ye aku taw ape yg disampaikan tu bkn bererti ape2 cume dia xnk terima kesan drpd sikap mak aku.. Ya Allah dugaan yang kau bagi nie aku terima namun Tabahkanlah hati aku utk berdepan semua ini...
Air mata xtertahan lagi...
Tempat aku bergantung
tempat aku meluahkan perasaan
akhirnya ini yang terjadi..
aku tahu jua apa yang tersirat...
sedey mmg sedey...
tapi aku kne kuat..
Ya Allah Kuatkan semangat aku...
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

You Might Also Like

6 ♥sweetcream♥

  1. sabarla awk..jgn sedey2 ek....beban jue nie pun berat gak...xlarat nk tgok mber2 jue pun sedih..ckplah..jue srg yg sedih...huk3...doa bnyak2 wak...DIA sentiase de...percayalah...ade hikmah atas semua yg berlaku..smala cam jue...ade hikmah semua nie terjadi..sekurang2nyer ja dekat kembali dgn ALLAH S.W.T...hope nora tabah k...:-)

    ReplyDelete
  2. ermm betul r tu jue... moga Allah dgr rintihan kita daan moga Allah ringankan dan permudahkan segala urusan kita...

    ReplyDelete
  3. sabar ye sayang... i know u can do it.....

    ReplyDelete
  4. ermmmm tu lah yunk....
    sakit jugak asenyer...

    ReplyDelete
  5. Tabahkan hati. Allah Maha Adil. Dia tidak akan membebankan hambaNya dengan suatu bebanan melainkan hambaNya itu mampu menerimanya. Maknanya, setiap dalam diri kita sebenarnya ada kekuatan. Cuma kita saja yang cepat sangat mengalah dan tidak membongkar kekuatan itu. Saya yakin awak sebenarnya KUAT.

    ReplyDelete
  6. 10Q so much my nu fren...

    yupsss Allah menguji mgkn de hikmah... sy trime sumenye dgn ht terbuk..
    insyaALlah sy mampu hadpi...

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿