✿Kata~Kata Seorang Teman✿

::katanya dia tak mau aku jadi wanita yang lemah, yang tiada masa depan, yang masih pikirkan kisah silam, yang masih menanti dan mengharap benda yang belum pasti...

"JANGAN MENGIMAGINASIKAN YANG BELUM PASTI MENJADI REALITI,

MESKIPUN TELAH MENGENALI PERSONALITI

PASTIKAN IANYA BERKUALITI"

.::kata2nya itu telah menyedarkan aku, dan seolah2 seperti ada kuasa datang dalam diriku aku, aku harus bangkit, harus melangkah kedepan meneruskan perjalanan, mengutip apa yang tertinggal untuk bekalan masa depan.. bagi ku " KUN KATA ALLAH FAYAKUN KATA MUHAMMAD"walauapa yang telah ditetapkan dan andai itu kata-Nya memang akan terjadi dalam hidup kita maka terjadilah ia juga tanpa minta kebenaran tanpa memberi salam.. kita hambanya dengan terpaksa, rela, redha, hadapinya juga... kwn ku kata hanya padaNya tempat kita mengadu, tempat kita merintih dan meluahkan apa di rasa, papaun yang telah diberikan olehnya pada kita, kecantikan, kekayaan, ketenangan, kejayaan, kita patut bersyukur (Sujud Syukur) padaNya kerana tanpa kebenarannya siapalah kita di mataNya, siapalah kita yang layak duduki di bumi ini...

*Thanks My Fren*

Kawan boleh hadir dalam pelbagai rupa & cara

Hanya sementara or selamanya,

Hanya dalam susah or senang,

Mungkin juga menjadi sebahagian dalam hidup kita...

Walaubagaimana jua kehadirannya, kita

perlu besyukur kerana sekurang2nya kita dapat kenali hamba Allah

yang sama mcm kita yang hirup udara di bumi

yang menjadi khalifah

*KAWAN-TEMAN-SAHABAT-KEKASIH*

(APa maksudnYa)-continue
✿Kata~Kata Seorang Teman✿

6 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous 09 February, 2010 16:01
Apa maksudnya semua itu..
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 10 February, 2010 08:03
kita perlu bersyukur dgn apa yg kita ada... kita perlu hargai apa yg kita peroleh.. suka atau x, ssh or senang... everything lah...
zella zella 10 February, 2010 15:56
klu ade kwn2 yg slalu mengingatkan kita dgn perkara2 yg kita xsedar...mmg bagus...
-aTie- -aTie- 10 February, 2010 16:08
kate2 seseorang amat penting dlm hidup seseorg...sebb org len lebih nampak ape yg kite x nmpak dlm siri sendiri

Khaizarien @ atie Blog
Ms AiReEn MoHd Ms AiReEn MoHd 10 February, 2010 16:19
salam babe..kenal kat geng blogger....
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 11 February, 2010 08:37
zella:
betul tu sbb kita xselalunya betul kan...


Atie:
yupsss org ln yg blh mnilai kita.. baiknya kita burukny kita ape kurangnya kita kan... hurmmmm teman+sahabat+kekasih=perlu ada dlm diri...


Ma Aireen Mohd:
wslm... hai thanks yer.. sy pn br je juin geng blogger...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿