✿Ku Ngerti Kamu, Kau xNgerti Aku✿ Aku Ngerti Kamu, Kamu Ngerti Aku✿

i love you!!!!!!!!! that's word 4 u...
tapi
EGO ku menahan daripada melafazkannya..

i'll never break ur heart again...
i'll never make u cry again
sayep ade seorg kekasih that's u!!!
kamo ade sense of humor
kerana itu buatku sukar untuk melupakan mu or marah akan dirimu
The Only One I Love U Forever

kalau xkerana cinta, xkan aku merayu agar kau takkan tgglkan aku..
kalau xkerana rindu sudah tentu aku takkan terus memikirkan dirimu..
Aku harap kamo faham
Please understand my feeling towards u..
Aku tahu kamu terluka dek keadaan itu...
kamu derita kerana kisah itu...
But hurt put of Love
Cinta tanpa kelukaan ibarat laut xbergaram,
Cinta tanpa air mata ibarat kolam yg kering di musim kemarau

Bagiku semakin aku terluka, semakin kuat aku mencintaimu..
Tapi aku tak tahu bagaimana pula dgn kamo
mungkin kau sebaliknya
Apakah kau membenciku??

Do you know...
Hurt sometimes make love grow stronger & lama kelamaan

ia semakin mematangkan kita dlm dunia percintaan & kehidupan
tidakkah kau merasa begitu???

"i'll never breaks ur heart"

kalau kamo tingglkan aku ntah apa akan jd pada ku...
sebenarnye ego ku terlalu tinggi
tapi kerana aku jtuh cinta pada diri kamo
aku terpaksa tunduk dan mengalah, merayu agar kamo xputuskan cinta yang suci ini..

i honestly I Love u

jika hanya menduga
menanti tersentuh hati
pedih menyiksa diri
Dengarkanlah
ingin ku gapai bulan dan bintang
yang mebisu
entah apa lagi inginku luahkan
utk menyatakan cinta...
Sekiranya nyawa ku menahan
mabuk cinta
sakit derita
rindu makin menyiksa
namun org yang di sayang
DIAM BERSAHAJA



{ 11 comments.. read them below or add one }

Huda Huda 16 April, 2010 01:51
uiks~tulisan xbley bace :b:
huhuhuhuhu
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 16 April, 2010 08:19
Huda:

tecik sgt e tulisan nie???
huhuhuhuhu

EDTM:

ERMMMM nie entry merapu yg di cmpur tolk bahagi darab jadilah rojak...
kalo si dia fhm maka ngertilah... huhuhuhuhu
kalo xfhm wt bodoo lah...

:j:
zella y zella y 16 April, 2010 10:51
biase la... org susah nak fhm ape yg kita rs....
Firdnurjue Firdnurjue 16 April, 2010 10:55
yunk...hope u sbr k...that's true..hurt can be stronger love...but sometimes..we have to open eyes...to think that love cannot always be...like we want...huk3...:-(
hope...whatever comes 2 u...u can accept with full hearts...pray 4 u k...muahhhh!!!
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 16 April, 2010 11:15
zella...
ermmmmm ye lah ht nie mukan nk suh org fhm.. juz tahu sket dhlah.. hurmmm ntahlah kan...


Jue:
yunk thanks 4 ol ur word become from u.. i really accept.. thanks pray 4 me..
huda huda 16 April, 2010 13:33
malam tadi buka entry ni kat umah, tulisannye simbol2 jer
huhuhuhu
skang ni baru bley bace. hek2 :c:
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 19 April, 2010 19:08
to all my frens.. FINISH ALREADY

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿