✿Hati yang Terluka✿

Wednesday, May 05, 2010


Tidak kupinta untuk dikasihi
Tidak Kupinta untuk dicintai
Kau hadir memberi seribu janji
Kau membuka pintu hati
Tidak Kusangka ia terjadi lagi
Aku pasrah
Aku redha

Cinta oh Cinta,
Aku kecundang sekian kalinya
Hatiku kau sakiti
Hatiku kau lukai
Lelah untuk aku hadapi
Namun, apa daya ku untuk merayu andai ia tetap terjadi
Apa guna aku menunggu andai aku tak diperlukan lagi
Sehebat sandiwara mu
Secantik lakonan mu
Aku sengsara oleh kerna itu..

AKU BERHENTI BERHARAP
DAN MENUNGGU DATANG GELAP
SAMPAI NANTI SATU SAAT
TAK ADA CINTA KU DAPAT

You Might Also Like

12 ♥sweetcream♥

  1. errr...putus cinta???sabau...erm...

    ReplyDelete
  2. minta pada allah..

    kerana dia lah yg mengurniakn segalanya..heheheh

    ReplyDelete
  3. Kerana cinta jugak aku terluka dan menagis...huhu...sukar untk di lupakan...sbb tu la ila ckp kisah adamaya ada mcm kisah ila...hahah

    ReplyDelete
  4. dear, sabar ye ? jgn cdey2 taw !
    i kn ade utk you
    dah2 tamaw sedih2 lg.
    klu you sedih nnti i pun sedih meyh
    muachx ♥ youu larh !

    ReplyDelete
  5. ermm.. putus cinta ke ni?.. xpe, jangan sedih2 yer. biasa la tu. Allah temukan dulu kita dengan jodoh yang salah supaya kite akan lebih menghargai jodoh kita yang sebetulnya nanti. sebab jodoh kita adalah yang terbaik buat kita.

    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. udah2 lah sedeh...
    sedeh hambe tngok orang2 yg sedeh ni..

    ReplyDelete
  7. Farid:
    ^_________^


    Red:
    seringkali begini.. SABAR


    Sarah:
    Ofcoz lah sedey.. huhuhu


    EDTM:
    yupsssss hy Dia yg memberi ketenangan dlm diri nie


    Ila:
    hurmm ye lah ape yg kita nk belum tentu kita dapat.. kita plan je Allah yg tentukan.. Adamaya drama tu ade same story bout me... T_T

    Aiin:
    tayunk i sabarlah nie.. life must go on..but i really can't go yet T_T keep moving dear.. hohoho


    wansha:
    ye sme2 berdoa moga Allah kurniakan lebey baik dr yg sebelum nie.. Ameen.. thanks ye..


    Zech:
    u noe me right???


    Lolly:
    Ermmmm biaselah sometime ht nie kecewa dek kerana chenta..

    ReplyDelete
  8. knal sangat2.

    sabo k nanti adelah dapat yg lebeh baik,
    zechs kat sini doakan..

    wish u luck babe!!!

    ReplyDelete
  9. hehehhehehhehehehe...
    zechs thanks yaaaaaa.... kikikiki

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿