✿Hati yang Terluka✿


Tidak kupinta untuk dikasihi
Tidak Kupinta untuk dicintai
Kau hadir memberi seribu janji
Kau membuka pintu hati
Tidak Kusangka ia terjadi lagi
Aku pasrah
Aku redha

Cinta oh Cinta,
Aku kecundang sekian kalinya
Hatiku kau sakiti
Hatiku kau lukai
Lelah untuk aku hadapi
Namun, apa daya ku untuk merayu andai ia tetap terjadi
Apa guna aku menunggu andai aku tak diperlukan lagi
Sehebat sandiwara mu
Secantik lakonan mu
Aku sengsara oleh kerna itu..

AKU BERHENTI BERHARAP
DAN MENUNGGU DATANG GELAP
SAMPAI NANTI SATU SAAT
TAK ADA CINTA KU DAPAT

{ 12 comments.. read them below or add one }

~ ReD ~ ~ ReD ~ 05 May, 2010 16:46
errr...putus cinta???sabau...erm...
embun d tengah malam embun d tengah malam 05 May, 2010 18:19
minta pada allah..

kerana dia lah yg mengurniakn segalanya..heheheh
HonEyBuNNy HonEyBuNNy 05 May, 2010 21:03
Kerana cinta jugak aku terluka dan menagis...huhu...sukar untk di lupakan...sbb tu la ila ckp kisah adamaya ada mcm kisah ila...hahah
aiin aiin 06 May, 2010 05:41
dear, sabar ye ? jgn cdey2 taw !
i kn ade utk you
dah2 tamaw sedih2 lg.
klu you sedih nnti i pun sedih meyh
muachx ♥ youu larh !
wanshah wanshah 06 May, 2010 13:09
ermm.. putus cinta ke ni?.. xpe, jangan sedih2 yer. biasa la tu. Allah temukan dulu kita dengan jodoh yang salah supaya kite akan lebih menghargai jodoh kita yang sebetulnya nanti. sebab jodoh kita adalah yang terbaik buat kita.

http://wanshah87.blogspot.com
Zechs Zechs 06 May, 2010 20:33
udah2 lah sedeh...
sedeh hambe tngok orang2 yg sedeh ni..
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 08 May, 2010 02:02
Farid:
^_________^


Red:
seringkali begini.. SABAR


Sarah:
Ofcoz lah sedey.. huhuhu


EDTM:
yupsssss hy Dia yg memberi ketenangan dlm diri nie


Ila:
hurmm ye lah ape yg kita nk belum tentu kita dapat.. kita plan je Allah yg tentukan.. Adamaya drama tu ade same story bout me... T_T

Aiin:
tayunk i sabarlah nie.. life must go on..but i really can't go yet T_T keep moving dear.. hohoho


wansha:
ye sme2 berdoa moga Allah kurniakan lebey baik dr yg sebelum nie.. Ameen.. thanks ye..


Zech:
u noe me right???


Lolly:
Ermmmm biaselah sometime ht nie kecewa dek kerana chenta..
Zechs Zechs 08 May, 2010 12:27
knal sangat2.

sabo k nanti adelah dapat yg lebeh baik,
zechs kat sini doakan..

wish u luck babe!!!
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 09 May, 2010 10:08
hehehhehehhehehehe...
zechs thanks yaaaaaa.... kikikiki

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿