✿Pengsan cikgu baca skrip jawapan ini....✿

Sunday, June 20, 2010

Sakit perut gila ketawa baca jawapan murid ni... 
@ memang pengsan cikgu - cikgu baca murid ni punya jawapan

>

korang baca lah ye... sumber di ambil dr my email.. my fren send ..

(jika tidak jelas kelihatan u ols click gambar ni ok.siyes lawaking terbaik)




You Might Also Like

10 ♥sweetcream♥

  1. penah dpt gak email ni
    setiap kali tgk mesti gelak
    sabo je la cikgu2 semua kan dpt anak murid mcm ni~~

    ReplyDelete
  2. princeduyong :
    hahahahahahhaha... guling2...

    ReplyDelete
  3. kie-yu :
    itulah emial ni dh lme.. tp cm ne ntah godek2 email jmpe story nie..
    nasib cinkgu2 time cuti tnda jwpn cm nie.. alahaiiiii

    ReplyDelete
  4. haha..
    patutla ckgu kena ada kesbaran tinggi kan..ahajz

    ReplyDelete
  5. hahah cikgu zaman skung nie..kene hadpai 1 ujian la..sebab mungkin budak dah lebih pandai dari cikgu..:)

    ReplyDelete
  6. Long hafiz:
    yupsss tu r pasai leh pengsan kalo cm nie.. adehhh....

    ReplyDelete
  7. uit..dah tukar wajah..kiyut seyh...;)

    naper pic 2 takleh nak tgk...ermmm...(;

    ReplyDelete
  8. Epull:
    betol3... bdk2 skunk dh pandai... huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. Fazrul:
    xboleh click ke???
    ermmm try click pict tu nnti leh baca... btw thanks yaaaa...

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿