✿Pengsan cikgu baca skrip jawapan ini....✿

Sakit perut gila ketawa baca jawapan murid ni... 
@ memang pengsan cikgu - cikgu baca murid ni punya jawapan

>

korang baca lah ye... sumber di ambil dr my email.. my fren send ..

(jika tidak jelas kelihatan u ols click gambar ni ok.siyes lawaking terbaik)




{ 10 comments.. read them below or add one }

Kie-yu Kie-yu 20 June, 2010 04:08
penah dpt gak email ni
setiap kali tgk mesti gelak
sabo je la cikgu2 semua kan dpt anak murid mcm ni~~
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 20 June, 2010 04:23
princeduyong :
hahahahahahhaha... guling2...
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 20 June, 2010 04:25
kie-yu :
itulah emial ni dh lme.. tp cm ne ntah godek2 email jmpe story nie..
nasib cinkgu2 time cuti tnda jwpn cm nie.. alahaiiiii
Long Haffiz Long Hassan Long Haffiz Long Hassan 20 June, 2010 14:38
haha..
patutla ckgu kena ada kesbaran tinggi kan..ahajz
SheY PuLL SheY PuLL 20 June, 2010 14:46
hahah cikgu zaman skung nie..kene hadpai 1 ujian la..sebab mungkin budak dah lebih pandai dari cikgu..:)
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 21 June, 2010 02:27
Long hafiz:
yupsss tu r pasai leh pengsan kalo cm nie.. adehhh....
fazRul fazRul 21 June, 2010 10:10
uit..dah tukar wajah..kiyut seyh...;)

naper pic 2 takleh nak tgk...ermmm...(;
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 21 June, 2010 14:50
Epull:
betol3... bdk2 skunk dh pandai... huhuhuhu
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 21 June, 2010 14:50
Fazrul:
xboleh click ke???
ermmm try click pict tu nnti leh baca... btw thanks yaaaa...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿