|✿| Sandwich Selipar Jepun |✿|

Tuesday, June 01, 2010

wahhhhh terkeliuq dengar sandwich kan kan kan...
tapi baru larr nie nora taw ada sandwich selipar jepun...
sedap kaaaaa???

haaaaa mai kita tgk sedap or x...
korang pon meti meleleh ayaq luir...
Terbaeeeekkk dari ladanggggg
ehhh silap terbaik dari Chef WanHazel..










tadaaaaaaaa..... ^___^
haaaaa amacam??? terkeliur dak???


ermmm actually nie 1st time dpt mkn free... terbaik plak tu...
mmg terror Chef wanHazel buat...
Dia habaq kat nora ade cara nk mkn...

so cara2nya:-
korang meti telan terus. Jangan gigit taw... so sapa2 mulut kehcik nasib lah ye sumbat yo lah...Huhuhu. ermmm sangat2 terharu sebab Dinner mlm nie dpt mkn Sandwich terbaekk dr Chef WanHazel... heheehe.. Macheh wan...

so nora nak kasi gak sandwich nie kat buah hati pengarang jantung nora...

cuyunk kalo lapaq mkn lah sandwich nie ye...
sampai kapan pon xkan habes.. hahahahaha

Aiin
Reine
Illa
Kechik
Milo

You Might Also Like

8 ♥sweetcream♥

  1. macam sedap je sandwich ni..huhu..


    My latest entry : This Is 50 Cent. Trust Me.

    ReplyDelete
  2. boleh plak ada sandwich selipar..ingtkan makan sandwich liat..

    ReplyDelete
  3. kaka , mulut kite kecik la , cene nak mam eyh , huhu . maseh kaka ;)

    ReplyDelete
  4. shafiq:
    ermmm mcm sedap tp xtaw lh pe rasenye.. hehehehe


    Ila:
    yunk welkam... muahahahahha

    ReplyDelete
  5. Wahahaha i kena tag lak . ishk3 thnx dear

    ReplyDelete
  6. ngahahaha! selipar nak terkeluar. comel jaa! :)

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿