|✿| Sandwich Selipar Jepun |✿|

wahhhhh terkeliuq dengar sandwich kan kan kan...
tapi baru larr nie nora taw ada sandwich selipar jepun...
sedap kaaaaa???

haaaaa mai kita tgk sedap or x...
korang pon meti meleleh ayaq luir...
Terbaeeeekkk dari ladanggggg
ehhh silap terbaik dari Chef WanHazel..










tadaaaaaaaa..... ^___^
haaaaa amacam??? terkeliur dak???


ermmm actually nie 1st time dpt mkn free... terbaik plak tu...
mmg terror Chef wanHazel buat...
Dia habaq kat nora ade cara nk mkn...

so cara2nya:-
korang meti telan terus. Jangan gigit taw... so sapa2 mulut kehcik nasib lah ye sumbat yo lah...Huhuhu. ermmm sangat2 terharu sebab Dinner mlm nie dpt mkn Sandwich terbaekk dr Chef WanHazel... heheehe.. Macheh wan...

so nora nak kasi gak sandwich nie kat buah hati pengarang jantung nora...

cuyunk kalo lapaq mkn lah sandwich nie ye...
sampai kapan pon xkan habes.. hahahahaha

Aiin
Reine
Illa
Kechik
Milo

{ 8 comments.. read them below or add one }

shafiq shafiq 01 June, 2010 21:34
macam sedap je sandwich ni..huhu..


My latest entry : This Is 50 Cent. Trust Me.
violetless violetless 01 June, 2010 23:22
boleh plak ada sandwich selipar..ingtkan makan sandwich liat..
milo♥ milo♥ 01 June, 2010 23:22
kaka , mulut kite kecik la , cene nak mam eyh , huhu . maseh kaka ;)
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 02 June, 2010 00:17
shafiq:
ermmm mcm sedap tp xtaw lh pe rasenye.. hehehehe


Ila:
yunk welkam... muahahahahha
aiin aiin 02 June, 2010 09:10
Wahahaha i kena tag lak . ishk3 thnx dear
Nur Su'aidah Nur Su'aidah 02 June, 2010 09:24
ngahahaha! selipar nak terkeluar. comel jaa! :)

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿