Bad of Journey T_T

Sunday, July 04, 2010

salam ols...

mlm nie aku ngah sedey sgt2...
dah tak tertahan air mata nie. pecah gak benteng & empangan..MyEm0.Com

sabtu ke KL.. rasa itu dah mati.. aku tak mampu membuka pintu hati.. KENAPA??
aku tak mampu nak jawab yang pasti aku sedey dan tersedu2 menangis bila tiba di rumah. MyEm0.Com
sepanjang perjalan hari ini dari Kuala Lumpur ke Pekan Bahau puas aku tahan supaya tak gugur air mata.. MyEm0.Com

Bila tiba d rumah perghhhhh sebaldi adalah.. (nawokkk je)
rasa nak lari sgt2 lari jauh2.. knape sampai sekarang aku tak mampu buka hati utk org lain. kenapa aku masih trase sakit.. aku sakit aku derita aku merana.. walaupon aku senyum aku tawa tapi sebaliknya... arghhh hy mampu keluhan ku berikan..MyEm0.Com

saat nie ar mata masih tak berhenti.. puas aku pujuk..

maafkan aku kerana tak mampu utk membuka pintu hati ni utk kamo dan kamo dan kamo dan kamo.. maafin aku T_T

my journey is very bad

"akhirnya aku berhenti berharap
dan menunggu datang gelap
sampai nanti satu saat
tak ada cinta ku dapat.."

MyEm0.Com



Telah kucuba meminta kasihmu
Biar menjadi ikatan abadi
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta

Bermusim kita bersama
Menyemai ikatan cinta
Tak mungkin kasihku hilang
Kukunci hati untukmu

Ku genggam kenangan indah
Simpanlah senda gurauan
Andainya kau kerinduan
Itulah jadi penawar

Sungguh ku terharu dan pilu
Kasih kusemai kau abaikan

Putusnya ikatan cinta
Mungkin tiada jodoh kita

Menangis hati ini
Ku juga bersimpati
Hancurnya harapanku
Maafkan sayang

Kasihmu yang berubah
Aku pun tak menyangka
Itulah alasanmu, pergilah sayang

Biar rindu di kejauhan
Menemani hati yang gelisah
Semoga bertemu jua kebahagiaan

Telah kucuba meminta kasihmu
Biar menjadi ikatan abadi
Namun apa daya terlerai janji kita
Mungkin takdir yang meminta

You Might Also Like

10 ♥sweetcream♥

  1. sangat sangat memahami apa yang nora tengah rasa but apa je yang leh kita buat selain pujuk ati sendiri pastu tabahkan diri sendiri kan nora?

    ReplyDelete
  2. vIOLET:
    YAYA ermm yelah yaya nora xleh nafikan perasaan nie... puasdh cuba tapi luka tu benar2 sakit..

    ReplyDelete
  3. atie
    ntahlah atie.. nora sdey lah sbbnye luka lme buatkan nora jd benci.. bila feel benci dtg nora sedey sbb sakit sgt.. bukan tu kita nak... vry loser..

    ReplyDelete
  4. ZURA:
    ermm ntahlah perasaan tu nk dtg layan je lah T_T

    ReplyDelete
  5. eh eh..sini sedih2 jugak.. xmo sedeh :)

    ReplyDelete
  6. maCy:
    ermmm ntah leee dh sedey nk wat cm ne.. penat dh pujuk ht nie.. cm ni gak...

    ReplyDelete
  7. jgn sedih2!~
    ingt sebalik kejadian, ade hikmahnye~ :)

    ReplyDelete
  8. Nana:
    yeee nora tahu tntg tu.. Allah dh tentukan segalanya..
    pape pon kne face it..
    cuma sakit bila nk tempuh..
    huk huk huk T_T

    btw thanks ye nana

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿