Wordless Wednesday

Wednesday, October 19, 2011


Saranan kepada mereke yang sering kena sembelit...

You Might Also Like

11 ♥sweetcream♥

  1. alamak BeaN MorENo xtaw plak mhl ke idokkk.. sbb xbeli pon... hehehehehe..

    ReplyDelete
  2. mencret?..haha...bukan cirit ke??

    ReplyDelete
  3. nora rashid:HEHEHEH.. mencret tu maknenye utk berak.. mencirit tu berak2..

    ReplyDelete
  4. stellaizz:
    nie ubt or pil untuk penyakit sembelit ia melawaskan sbb tu di pggl kapsul utk mencret.. hehehehe


    aleen aiden
    diapet tu nme kapsul berkenaan..

    ReplyDelete
  5. Rain:
    nak suh akk promot kat mne nye deq.. dah sah sah benda alah nie ade kt bandung indonesia.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. hahahahah bahasa indon ni kdg2 bc pun kelakar kan...mcm2

    ReplyDelete
  7. heheheh taw xpe el bhs indon nie mcm2 lg2 ikut daerah dia.. haishhh mmg klakor gak lerrr..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿