Wordless Wednesday


Saranan kepada mereke yang sering kena sembelit...

{ 11 comments.. read them below or add one }

B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 19 October, 2011 12:31
alamak BeaN MorENo xtaw plak mhl ke idokkk.. sbb xbeli pon... hehehehehe..
nora rashid nora rashid 19 October, 2011 13:13
mencret?..haha...bukan cirit ke??
aleen aiden aleen aiden 19 October, 2011 16:49
ok,xtau ape benda diapet tu.
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 20 October, 2011 15:25
nora rashid:HEHEHEH.. mencret tu maknenye utk berak.. mencirit tu berak2..
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 20 October, 2011 15:27
stellaizz:
nie ubt or pil untuk penyakit sembelit ia melawaskan sbb tu di pggl kapsul utk mencret.. hehehehe


aleen aiden
diapet tu nme kapsul berkenaan..
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 20 October, 2011 15:27
Rain:
nak suh akk promot kat mne nye deq.. dah sah sah benda alah nie ade kt bandung indonesia.. huhuhuhu
el el 21 October, 2011 11:50
hahahahah bahasa indon ni kdg2 bc pun kelakar kan...mcm2
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 25 October, 2011 09:09
heheheh taw xpe el bhs indon nie mcm2 lg2 ikut daerah dia.. haishhh mmg klakor gak lerrr..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿