Kaulah Teristimewa

Ku tatap gambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju

Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas tiada batasan
Terus membara
Terkilan rasa jiwa
Ingin ku lihat mu dewasa

Tak tertanggung rindu
Mendengar suaramu
Tawa mengusik jiwa

khas buat my sweet little baby Nur Izarra Qistina
Ummi tak pandai bermadah tapi ummi harap sayang ummi mengerti perasaan ummi
dari saat ummi mengandungkan mu sehingga kini dan ke alam dewasa.
Ummi teramat sayang pada mu. Kasih sayang ummi hanya untuk mu.
Semoga Allah senantiasa beri kebahagiaan buat kita berdua.
Suatu hari nanti pasti kau akan menegerti tentang hidup ini.

gambar weekend bersama zarra 







 

{ 16 comments.. read them below or add one }

Miss Zahirah Miss Zahirah 22 October, 2012 14:55
comelnyerr..
mata hitam dia besar.. o,o
nadia arrumaisha nadia arrumaisha 22 October, 2012 16:19
Amin...moga kalian berdua kuat and berbahagia selalu...Allah sangat penyayang....
peluk cium untuk zarra
StuntWomanWho :) StuntWomanWho :) 22 October, 2012 19:16
This comment has been removed by the author.
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 23 October, 2012 08:31
Miss Zahirah:
terima kasih awak.. mata dia booolattt


nadia arrumaisha:
peluk cium utk zarra je ke? ummi dia xnk dipeluk ke? hahahha terima kasih yunk hope mcm tu lah i tabah utk besarkan zarra.
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 23 October, 2012 08:32
StuntWomanwho:
mcm ank cina jerk tp tetap ank mlayu.. tenkiu awak <3
boni kacak boni kacak 23 October, 2012 18:48
wah..comelnya... hmm..ntah macam mana lah perasaannya bila ada anak ni ye...
hazfee hazfee 27 October, 2012 23:39
alahai.comelnya. harap dia membesar dengan sihat :)
Mummy Adriana Mummy Adriana 28 October, 2012 01:18
Mata dia bulat!! gerammmm :) jaga anak elok2 ..dialah anugerah yang tidak ternilai buat kita! for me whatever happened anak is my priority :)
penyuluh perikanan penyuluh perikanan 29 October, 2012 15:11
sangat indah
pstingannya sanggat cool
terima kasih
Cik P.A Cik P.A 29 October, 2012 15:20
sgt comellll!! geram tgk mata die...:)
nisa nisa 29 October, 2012 16:10
Comel..macam anak orang korea yg slalu ada dlm cite korea tu..xtau pe nama..hihihi.. Salam kenal dr saya
s h a s h a 01 November, 2012 19:02
Comelnye gamba zarra minum air tu.bulat mata.hehe.suke tgk zarra.

✿Menceceh-menceceh lah u ols kat sini✿
✿Sangat dihargai✿
Muacssssssss!!!✿