Kaulah Teristimewa

Monday, October 22, 2012

Ku tatap gambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju

Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas tiada batasan
Terus membara
Terkilan rasa jiwa
Ingin ku lihat mu dewasa

Tak tertanggung rindu
Mendengar suaramu
Tawa mengusik jiwa

khas buat my sweet little baby Nur Izarra Qistina
Ummi tak pandai bermadah tapi ummi harap sayang ummi mengerti perasaan ummi
dari saat ummi mengandungkan mu sehingga kini dan ke alam dewasa.
Ummi teramat sayang pada mu. Kasih sayang ummi hanya untuk mu.
Semoga Allah senantiasa beri kebahagiaan buat kita berdua.
Suatu hari nanti pasti kau akan menegerti tentang hidup ini.

gambar weekend bersama zarra 







 

You Might Also Like

16 ♥sweetcream♥

  1. comelnyerr..
    mata hitam dia besar.. o,o

    ReplyDelete
  2. Amin...moga kalian berdua kuat and berbahagia selalu...Allah sangat penyayang....
    peluk cium untuk zarra

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Miss Zahirah:
    terima kasih awak.. mata dia booolattt


    nadia arrumaisha:
    peluk cium utk zarra je ke? ummi dia xnk dipeluk ke? hahahha terima kasih yunk hope mcm tu lah i tabah utk besarkan zarra.

    ReplyDelete
  5. StuntWomanwho:
    mcm ank cina jerk tp tetap ank mlayu.. tenkiu awak <3

    ReplyDelete
  6. wah..comelnya... hmm..ntah macam mana lah perasaannya bila ada anak ni ye...

    ReplyDelete
  7. alahai.comelnya. harap dia membesar dengan sihat :)

    ReplyDelete
  8. Mata dia bulat!! gerammmm :) jaga anak elok2 ..dialah anugerah yang tidak ternilai buat kita! for me whatever happened anak is my priority :)

    ReplyDelete
  9. sangat indah
    pstingannya sanggat cool
    terima kasih

    ReplyDelete
  10. sgt comellll!! geram tgk mata die...:)

    ReplyDelete
  11. Comel..macam anak orang korea yg slalu ada dlm cite korea tu..xtau pe nama..hihihi.. Salam kenal dr saya

    ReplyDelete
  12. Comelnye gamba zarra minum air tu.bulat mata.hehe.suke tgk zarra.

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿