Come Back!!!

Salam sayang!!!

I am come back...
lama sehhh tak update blog ni... Dah bersarang yang amat sangat...
Haaa pasal ape nora dh lama xupdate? Salah satunye no idea, 2nd nye busy smpai nk type sikit ayat pon susah... Tu mmg dah tahap sengal habis kan.

Mcm biasalah kiranya nora banyak xbls blgwalking korang mohon ampun ye... Rindu mmg bertamu tapi akan diusahakan jejak korang semula... Maafkan insan lemah ini ye..

Ok now my life its better from before this. Syukur Allah selalu ada, kekuatan yg ada ni dtgnya dari Allah. Juga kerana ada si cilik anugerah yang terindah dlm hidup nora. Walaupun payah bahu ini untuk memikul namun akan nora ttp kuatkan semangat utk teruskan kehidupan...

Pray for me yaaa ma fr
Come Back!!!

2 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous 08 July, 2013 20:24
Akhirnya ... Kan kan kan,permulaan yg baik.nasib i pun jumpa blog nie...tu kiranya belum bsarang ler kihkih...welcome back Super Mama
Zuan Zuan 31 July, 2013 18:29
hehehe jangan maleh update

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿