MINYAK HERBA ASMAK PENAWAR PENYAKIT ASMA, SEMPUT, BATUK DAN SELESEMA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 


Minyak Herba Asmak Penawar Asma, Semput, Batuk dan Selesema – Bila tiba musim hujan musim sejuk ni bermula episode penyakit Asma, Semput, Demam, Batuk dan Selesema. Memandangkan sekarang musim hujan nora kerap selesema dan semput serta badan rasa tidak selesa. Oleh yang demikian, nora memerlukan minyak angin bagi membantu untuk melegakan rasa tidak selesa.

Sejak dulu lagi, masyarakat melayu sinonim dengan perubatan traditional mahupun penawar-penawar dari bahan semulajadi sebagai perawatan untuk penyakit seperti demam, batuk, selesema, sakit kepala, asma, semput dan banyak lagi. Perawatan traditional orang zaman dahulu sering gunakan herba, minyak angin, akar-akar kayu untuk seisi keluarga dan wajib dimiliki setiap keluarga.


Minyak Herba Asmak Di Pasaran

Baru-baru ini, nora diperkenalkan dengan Minyak Herba Asmak yang sesuai digunakan seisi keluarga terutama yang ada anak-anak kecil dan masih bayi memang sesuai menggunakan minyak ini. Minyak ini hanya kegunaan luaran sahaja dan ianya tidak terlalu panas. Minyak ini sesuai digunakan untuk anak kecil seperti penggunaan minyak telon. Sejak menggunakan miyak ini, nora berasa lega untuk bernafas dan membantu melegakan selesema, migran dan senggugut.


Kini, minyak angin yang berada dipasaran, kita tidak tahu tahap keberhasilan kesan selepas penggunaannya sama ada bagus ataupun tidak. Lambakan produk minyak angin herba di pasaran membuatkan kita rasa tidak yakin terhadap keaslian bahan dan tahap keberkesanannya pada diri kerana kebanyakan produk dipasaran adalah tiruan. Pada asalnya, minyak ini menggunakan nama Minyak Herba Asma Mujarab dan setelah berlaku beberapa isu tiruan, pihak HQ MHAMSB telah mengambil keputusan tepat dengan menggantikan nama MINYAK HERBA ASMAK yang telah mendapat kelulusan.


Keistimewaan Minyak Herba Asmak

Minyak Herba Asmak edaran Syarikat MHAM Sdn Bhd merupakan minyak yang telah diproses dengan menjalani RnD dan telah mendapat kelulusan KKM. Minyak Herba Asmak lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah dan mesra bayi. Minyak ini lebih cepat menyerap di kulit,sebab itu ramai yang mengakui keberkesanannya jauh LEBIH CEPAT kerana menggunakan teknologi nano. Minyak ini berangin dan tidak panas kerana ianya mengikut piawaian yang ditetapkan dan kandungannya sentiasa sama tidak berubah sebab dihasilkan di kilang yang GMP dan mempunyai sukatan kandungan bahan yang sama.

Kelebihan Minyak Herba Asmak Mujarab

  • Jimat wang tak perlu berhabis untuk ubat,dan rawatan lain yang cuma mengurangkan,bukan MENYEMBUHKAN.
  •  Jimat masa, tak perlu lagi ke klinik atau hospital untuk guna inhaler/nebulizer
  • Dengan hanya sebotol sudah boleh rasai perubahan
  • Kesan seawal 1 hari - 30 hari bergantung pada tahap penerimaan dan cara penggunaan.
  • Sesuai untuk semua peringkat umur
  • Harga hanya RM39.00 sebotol

Siapa yang Sesuai Menggunakan Minyak Ini?

Minyak Herba Asmak ini terbukti sesuai dan selamat untuk semua peringkat umur dari yang baru lahir sehinggalah kepada orang tua kerana testimoni yang kami terima menunjukkan keberkesanan pada semua peringkat umur. Malah ada banyak testimoni bayi pramatang juga serasi menggunakannya.

Kandungan Minyak Herba Asmak

Kandungan minyak ini sebotol ialah 30ml. Dengan hanya sebotol sahaja dan penggunaan tak sampai suku botol, 99% dah boleh melihat keberkesanan dan merasai sendiri keajaiban minyak ini untuk sembuhkan asma dan pelbagai masalah lain dengan CEPAT dan BERKESAN. Bagaimanapun bergantung atas individu, yang penting gunakan dengan yakin, cara pakai yang betul,konsisten dan terus berdoa.



Bahan-Bahan Yang Ada Dalam Minyak Herba Asmak 
  • Minyak Zaitun
  • Minyak Kelapa Dara
  • Habatussauda
  • Pati Gamat 
  • Dan herba yang terpilih 

Seperti yang kita tahu Habatussauda adalah salah satu herba yang sangat berkhasiat dan pati gamat tidak dapat dinafikan lagi kebaikannya dalam membantu merawat pelbagai jenis luka. Jadi tidak hairanlah jika Minyak Herba Asma ini telah berjaya membantu merawat pelbagai pelmasalahan rakyat Malaysia, bahkan Singapura dan lain-lain negara.

Cara – Cara Penggunaan Minyak Herba Asmak

Hanya perlu sapu di leher hingga dada,dari tengkuk hingga ke belakang sekerap mungkin untuk permulaan dan boleh hentikan bila sudah sembuh. Perlu rajin dan istiqamah menggunakannya dan kesan boleh dilihat seawal 1 hari -30 hari bergantung pada individu dan cara penggunaan. Berikut adalah cara penggunaan yang tepat dan pastikan membeli minyak ini yang ORIGINAL.




Sebarang pertanyaan,sila hubungi no rasmi 
HQ Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd(MHAMSB) iaitu 0199708897.
Anda juga boleh PM ke fb rasmi syarikat : Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd
Website rasmi : penawarasma.com.my
Instagram : @mham.sdnbhd
Minyak Herba Asmak HQ



{ 9 comments.. read them below or add one }

Unni Anje Unni Anje 30 October, 2016 07:37
macam bagus jak minyak nie.. tak panh jmpa lagi jual kat sini..ty infonya...
armouris armouris 03 November, 2016 12:21
Perkongsian yang menarik.. lagi info tentang produk ni ada juga di http://www.MinyakAsmak.com
Pink Lily Lady Pink Lily Lady 03 November, 2016 14:50
Saya pun gunakan minyak ini untuk kegunaan anak saya si Izara Aishah. Dia ada bronkitis. Sensitif dengan makanan & minuman yang sejuk. eh tak larat la nak berkampung dalam wad. alhamdulillah sejak kompeni tukar polisi klinik panel kena bayar dulu claim kemudian, saya memang jimat & jarang pergi klinik. kalau tak dulu tiap bulan asik demam & semput. Alhamdulillah. Terima kasih pada syarikat yang edarkan minyak herba asmak ni. Selamat guna untuk anak. sekarang saya dah tak perlu susah hati
Nazliana Nazliana 10 November, 2016 09:35
betul tu sesuai utk anak yg sesema musim hujan sekarang ni..habis satu keluarga kena jngkit..
Eno Eno 13 November, 2016 17:03
Good sharing sis :) Saya dan keluarga juga menggunakan Minyak Herba Asmak ni. Terutama anak-anak yang selalu je selsema dan batuk. Alhamdulillah sapu-sapu je sehat, tidak berlarutan panjang orang kata. Walau ada yang kata Minyak Herba Asmak ni FAKE, tapi saya lebih yakin sebab pihak syarikat pengeluar iaitu MHAM sdn bhd mempunyai keputusan LAB Test yang mengatakan tiada bahan terlarang dan mengikut piawaian pihak berwajib. Lagipun mereka dalam proses menunggu kelulusan dari pihak KKM. Bagi mereka yang tinggal di sekitar Petaling Jaya khususnya di area Jalan Klang lama boleh dapatkan dengan Pn Izah 012-676 9367 pengedar sah MHAMsb. Boleh rujuk blog beliau :) http://minyakmujarabasmakasma.blogspot.my/
Blogger Lelaki Blogger Lelaki 30 November, 2016 08:36
saya sudah guna Minyak herba asmak untuk kegunaan anak kecil sebenarnya, tapi kalau saya ada rasa lenguh-lenguh pun sapu juga jarang-jarang.
Jie Susanos Jie Susanos 01 December, 2016 20:02
semanjak syarikat minyak herba asmak mujarab sdn bhd anjurkan contest..baru tahu banyak kegunaan minyak herba asmak ni..
Hasrul Hassan Hasrul Hassan 21 December, 2016 04:38
Ramai ehh yang dok review dan cerita pasal minyak herba keluaran syarikat MHAM ni .. berkesan sungguh nampaknya
Hasrul Hassan Hasrul Hassan 21 December, 2016 04:38
Elok minyak ni .. tu sbb ramai yang tulis .. bkn sbb setakat kontest dia je.

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿