Cergas Dan Bertenaga Dengan Jus Lutox Dnars

Sunday, July 09, 2017

Salam Lebaran,


Hye, entri kali ini nora nak share berikutan pengambilan Jus Lutox Dnars sepanjang puasa dan syawal baru-baru ini. Sehingga sekarang nora masih consume pengambilan minuman Jus Lutox Dnars.

Sebab apa nora consume? Haaaa ini disebabkan sepanjang ramadhan hari tu nora kerap mengalami lesu badan, sakit-sakit badan. Tambahan bila tiba sambut syawal badan ni mulalah rasa tak larat. Maklumlah dah umur 33 tahun ni, renyah buat kerja nora kerap mengalami sakit tumit kaki. Nak nak masa nak uruskan persiapan Majlis Pertunangan nora lagi memerlukan tenaga supaya majlis berjalan dengan sempurna.

Masa balik cuti hari raya ke kampung, nora minum Jus Lutox Dnars, sekali tengok rupanya mak pun guna produk yang sama. Jadi ternyata produk minuman berkhasiat keluaran Dnars ini membantu kita yang sering mengalami sakit-sakit badan dan sakit kaki.



Produk kesihatan Jus Lutox Dnars ni hanya menggunakan bahan semula jadi sahaja, antaranya kandungan utama yang ada macam Kurma, Madu, Lemon, Halia, Pegaga, Bayam, Markisa, Garam Bukit dan Delima. Tengok kandungan pun dah jadi yakin sangat dengan khasiat yang kita boleh dapat. InsyaAllah.

KEBAIKAN JUS LUTOX DNARS
  1. Kaya dengan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan sel tubuh.
  2. Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan.
  3. Menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan daripada jangkitan penyakit.
  4. Melancarkan peredaran darah.
  5. Melancarkan proses penghadaman.
  6. Membantu mengawal tekanan darah dan paras kolestrol.
  7. Menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
  8. Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.
  9. Membantu mengatasi masalah angin dalam badan.
  10. Membantu mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman.
  11. Jus Lutox Dnars Memelihara sistem saraf.
  12. Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh
Haaa tengok kebaikan dan khasiat Jus Lutox Dnars ni memang banyak. Nora dah consume produk ni jadi memang nora percaya ia sangat membantu menghilangkan rasa sakit kaki nora dan ia membuatkan nora rasa cergas dan bertenaga.


Minuman Berkhasiat Jus Lutox Dnars
CARA PENGAMBILAN JUS LUTOX DNARS
  1. Goncang sebelum digunakan
  2. Minum 2 sudu besar semasa perut kosong sebelum makan pagi dan sebelum makan malam (dinasihatkan guna sudu plastik)
  3. Simpan di tempat yang sejuk dan kering

HARGA JUS LUTOX DNARS

Kalau korang ak tahu, minuman khasiat ini tidak lah mahal, senang kata harga mampu milik. Kenapa perlu berkira untuk produk yang memang memberi khasiat pada badan kita. Betul tak?



Harga Jus Lutox Dnars sebotol 400ml:

RM100 (sm)
RM110 (ss)

Penat sambut syawal masih terasa. Apa tidaknya, selain sibuk berhari raya, sibuk juga preparation enggagement day. . Badan rasa sakit² apatah lagi dengan kaki ni. Rasa sengal berdenyut² dekat tumit kaki ni. . Mujur ada Jus Lutox Dnars yang memang dah mula diminum dari bulan puasa hari tu. . Alhamdulillah, dengan mengamalkan minuman Jus Lutox Dnars, rasa sakit badan dan sakit tumit kaki beransur pulih. . Minuman Jus Lutox Dnars ni dihasilkan dari bahan² botanic dan entra buah-buahan serta sayuran. . Nak tahu apa kelebihan minuman Jus Lutox Dnars boleh baca di : www.ummizarra.com atau Info lanjut di : http://www.lutox.com.my/ . #JusLutoxDnars #JusLutox #Dnars #berdiritegapbertenaga #ummizarradotcom #bloggermalaysia #lifestyleblogger #healhty #food #minumankesihatan #kesihatandalaman #self #life #instagood #instafoodie
A post shared by Izarra Qistina (@zarraqistina) on


Jadi kalau korang nak info dan nak order Jus Lutox ni boleh terus rujuk seperti berikut  :

Website : www.lutox.com.my


FB : https://www.facebook.com/juslutoxdnars/

Whatsaap : +6016-2614435



You Might Also Like

12 ♥sweetcream♥

  1. Wow bagus ni untuk orang darah manis hehehe.. Seri bakal pengantin ni hehehe

    ReplyDelete
  2. Saya tak pernah try lagi ni. Thanks recommend!

    ReplyDelete
  3. Wahhh menarik untuk dicuba...memang badan dh 30an ni perlukan supplemeb tambahan

    ReplyDelete
  4. patut nora maintain cantik je.. hihi

    ReplyDelete
  5. Sedap tak.

    Kalau sedap bagus untuk diminum hari hari

    ReplyDelete
  6. wah banyak kebaikan jus lutox dnars ini...

    tambahan semakin meningkat usia kena ambil minuman tambahan dari bahan yang terbaik

    ReplyDelete
  7. Hello ,,

    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai, Westbell Herry.Loan Company, pemberi pinjaman swasta yang terkemuka, membuka peluang ekonomi bagi semua yang memerlukan bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan untuk membersihkan hutang anda, atau adakah anda memerlukan pinjaman perumahan untuk meningkatkan perniagaan anda? Pernahkah anda ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Lihatlah lagi kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami menyediakan pinjaman kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dengan cara yang jelas dan difahami dan di bawah keadaan yang sama. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. E-mel: (Wilsonloancompany2017@gmail.com)

    ReplyDelete
  8. 1st time dengar jenama ni. Macam best jer.

    ReplyDelete
  9. Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Have you applied for loan online before (yes or no)
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. sanders Michelle


    Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Have you applied for loan online before (yes or no)
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. sanders Michelle


    Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Have you applied for loan online before (yes or no)
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. sanders Michelle

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿