Cergas Dan Bertenaga Dengan Jus Lutox Dnars

Salam Lebaran,


Hye, entri kali ini nora nak share berikutan pengambilan Jus Lutox Dnars sepanjang puasa dan syawal baru-baru ini. Sehingga sekarang nora masih consume pengambilan minuman Jus Lutox Dnars.

Sebab apa nora consume? Haaaa ini disebabkan sepanjang ramadhan hari tu nora kerap mengalami lesu badan, sakit-sakit badan. Tambahan bila tiba sambut syawal badan ni mulalah rasa tak larat. Maklumlah dah umur 33 tahun ni, renyah buat kerja nora kerap mengalami sakit tumit kaki. Nak nak masa nak uruskan persiapan Majlis Pertunangan nora lagi memerlukan tenaga supaya majlis berjalan dengan sempurna.

Masa balik cuti hari raya ke kampung, nora minum Jus Lutox Dnars, sekali tengok rupanya mak pun guna produk yang sama. Jadi ternyata produk minuman berkhasiat keluaran Dnars ini membantu kita yang sering mengalami sakit-sakit badan dan sakit kaki.



Produk kesihatan Jus Lutox Dnars ni hanya menggunakan bahan semula jadi sahaja, antaranya kandungan utama yang ada macam Kurma, Madu, Lemon, Halia, Pegaga, Bayam, Markisa, Garam Bukit dan Delima. Tengok kandungan pun dah jadi yakin sangat dengan khasiat yang kita boleh dapat. InsyaAllah.

KEBAIKAN JUS LUTOX DNARS
  1. Kaya dengan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan sel tubuh.
  2. Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan.
  3. Menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan daripada jangkitan penyakit.
  4. Melancarkan peredaran darah.
  5. Melancarkan proses penghadaman.
  6. Membantu mengawal tekanan darah dan paras kolestrol.
  7. Menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
  8. Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.
  9. Membantu mengatasi masalah angin dalam badan.
  10. Membantu mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman.
  11. Jus Lutox Dnars Memelihara sistem saraf.
  12. Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh
Haaa tengok kebaikan dan khasiat Jus Lutox Dnars ni memang banyak. Nora dah consume produk ni jadi memang nora percaya ia sangat membantu menghilangkan rasa sakit kaki nora dan ia membuatkan nora rasa cergas dan bertenaga.


Minuman Berkhasiat Jus Lutox Dnars
CARA PENGAMBILAN JUS LUTOX DNARS
  1. Goncang sebelum digunakan
  2. Minum 2 sudu besar semasa perut kosong sebelum makan pagi dan sebelum makan malam (dinasihatkan guna sudu plastik)
  3. Simpan di tempat yang sejuk dan kering

HARGA JUS LUTOX DNARS

Kalau korang ak tahu, minuman khasiat ini tidak lah mahal, senang kata harga mampu milik. Kenapa perlu berkira untuk produk yang memang memberi khasiat pada badan kita. Betul tak?



Harga Jus Lutox Dnars sebotol 400ml:

RM100 (sm)
RM110 (ss)

Penat sambut syawal masih terasa. Apa tidaknya, selain sibuk berhari raya, sibuk juga preparation enggagement day. . Badan rasa sakit² apatah lagi dengan kaki ni. Rasa sengal berdenyut² dekat tumit kaki ni. . Mujur ada Jus Lutox Dnars yang memang dah mula diminum dari bulan puasa hari tu. . Alhamdulillah, dengan mengamalkan minuman Jus Lutox Dnars, rasa sakit badan dan sakit tumit kaki beransur pulih. . Minuman Jus Lutox Dnars ni dihasilkan dari bahan² botanic dan entra buah-buahan serta sayuran. . Nak tahu apa kelebihan minuman Jus Lutox Dnars boleh baca di : www.ummizarra.com atau Info lanjut di : http://www.lutox.com.my/ . #JusLutoxDnars #JusLutox #Dnars #berdiritegapbertenaga #ummizarradotcom #bloggermalaysia #lifestyleblogger #healhty #food #minumankesihatan #kesihatandalaman #self #life #instagood #instafoodie
A post shared by Izarra Qistina (@zarraqistina) on


Jadi kalau korang nak info dan nak order Jus Lutox ni boleh terus rujuk seperti berikut  :

Website : www.lutox.com.my


FB : https://www.facebook.com/juslutoxdnars/

Whatsaap : +6016-2614435



{ 10 comments.. read them below or add one }

Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017 13:14
Wow bagus ni untuk orang darah manis hehehe.. Seri bakal pengantin ni hehehe
Noor Maizan Noor Maizan 10 July, 2017 14:13
Saya tak pernah try lagi ni. Thanks recommend!
irra yyan irra yyan 10 July, 2017 21:16
Wahhh menarik untuk dicuba...memang badan dh 30an ni perlukan supplemeb tambahan
Rozita Cerita Ita Rozita Cerita Ita 10 July, 2017 21:56
patut nora maintain cantik je.. hihi
mrhanafi mrhanafi 11 July, 2017 09:48
Sedap tak.

Kalau sedap bagus untuk diminum hari hari
aRzMoHa aRzMoHa 12 July, 2017 19:25
wah banyak kebaikan jus lutox dnars ini...

tambahan semakin meningkat usia kena ambil minuman tambahan dari bahan yang terbaik
wilson loancompany wilson loancompany 13 July, 2017 18:11
Hello ,,

Ini adalah untuk memberitahu orang ramai, Westbell Herry.Loan Company, pemberi pinjaman swasta yang terkemuka, membuka peluang ekonomi bagi semua yang memerlukan bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan untuk membersihkan hutang anda, atau adakah anda memerlukan pinjaman perumahan untuk meningkatkan perniagaan anda? Pernahkah anda ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Lihatlah lagi kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami menyediakan pinjaman kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat dengan cara yang jelas dan difahami dan di bawah keadaan yang sama. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. E-mel: (Wilsonloancompany2017@gmail.com)
Fiza Rahman Fiza Rahman 14 July, 2017 15:41
1st time dengar jenama ni. Macam best jer.

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿