Tablet Kunyah Dari Aunise Untuk Kesihatan Kulit

Wednesday, March 28, 2018

Salam kesayangan gadis-gadis cantik di luar sana.

Miliki kulit wajah yang cantik, sihat, halus dan cerah pastinya menjadi idaman setiap wanita. Namun berapa ramai yang mampu miliki kulit secantik ini secara semulajadi? Pastinya ramai wanita berusaha pelbagai produk dipasaran yang dijadikan sebagai agen pemutihan untuk kulit.



Kali ini Nora kongsikan supplement kecantikan dalaman dan luaran bagi membantu miliki kulit yang cantik, sihat, halus dan cerah daripada Aunise. Hanya perlu kunyah sahaja tablet dari Aunise secara konsisten membantu miliki kecantikan secara dalaman dan luaran kerana Aunise dalam bentuk tablet. Mudah bukan?


Aunise revolusi supplement dalam bentuk tablet pada abad ini. Tablet kunyah merupakan supplement tambahan untuk kulit secara dalaman dan luaran kerana mengandungi bahan-bahan ekstrak buah-buahan seperti berikut :

1. Vitamin C dan E
2. Lemon
3. Blackcurrant
4. Tomato
5. Acai Beri


6 FUNGSI UTAMA TABLET KUNYAH AUNISE

1. Pudarkan Jerawat / Jeragat
2. Anti Kusam
3. Anti Kedut
4. Glowing
5. Mencerahkan Kulit
6. Pudarkan Parut Jerawat / Luka

Supplement Kecantikan ini mempunyai banyak kelebihan yang mampu memberikan kesan kebaikan kesihatan kulit. Kelebihan yang ada pada Tablet Kunya Aunise untuk kecantikan dan kesihatan kulit dengan ekstrak buah-buahan yang banyak khasiat antaranya :

Tomato – Membantu mengawal kadar penghasilan hormon dan menguatkan sistem imun selain membantu merawat sel kulit mati kerana kaya dengan vitamin C.

Lemon – Membantu mencegah penuaan pramatang dan melawan radikal bebas serta membantu mengekalkan kulit sihat.

Acai Beri – Membantu mencegah jerawat dan penyakit kulit selain daripada membantu mencegah penuaan.



Pengambilan Tablet Kunyah Aunise ni sangat mudah yang mana hanya makan 1 biji siang dan malam. Apa yang penting bila mengambil apa jua supplement mestilah kena banyak minum air masak dalam 3-4 L sehari.

Sekiranya mengambil supplement ini secara konsisten, kesan seawal satu hingga dua minggu. So, amalkan secara konsisten untuk miliki kulit yang sihat.



Kunyah-kunyah dah cantik. Tablet kunyah idaman setiap wanita untuk miliki kulit yang sihat dan kekal cantik.

Tablet Kunyah Aunise telah disahkan selamat oleh KKM (060617/05/168-di bawah makanan).


Untuk maklumat lanjut:

Harga : RM69 (promo RM60)



Desclaimer :
Sebarang kesan kepenggunaan
bergantung kepada individu dan
tertakluk kepada Pemilik Produk


You Might Also Like

14 ♥sweetcream♥

  1. Mesti sedap perisa buah ye.. sekarang supplement makanan lebih berkesan Dari luaran kalau utk kecantikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a mama pipie rase buah masam2 manis. Skrg mudah nk cr suppliment utk mslh kulit.

      Delete
  2. Sekarang banyak pilihan untuk kulit cantik kan, yang nie paling senang.. kunyah-kunyah dah cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak sue. Pilihan kat tgn kita. Nak cantik melaburlah sikit. Kunyh2 adah cantik jgn kunyah2 lain jd nya. hehehehe

      Delete
  3. Kunyah-kunyah je dh cantik..bestnya..senang yg macam ni sebab x yah nak bancuh2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak SA. Nora pun suka tablet dari yg bancuh2 ni. Hehehhe

      Delete
  4. ok la tu dgn harga untuk penggunaan sebulan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a kak ita. Kira mampu milik lah.. Cuma terletak pd kita nak or tidak je.

      Delete
  5. Senang je kan kunyah-kunyah dah boleh cantik dan kulit pun sihat. Rasa pun sedap tu. Harga pun reasonable.

    ReplyDelete
  6. mesti sedap ni... kunyah jer dah cantik kulit

    ReplyDelete
  7. Wha kunyah kunyah je dapat kulit yang cantik. Yang penting air suam jangan lupa amalkan

    ReplyDelete
  8. nak kekal cantik mmg perlu amalkan selalu makan vit c mcm nie

    ReplyDelete
  9. Wah sekarang takda alasan utk cantik ya kak, makin glowing lah k.nora lepas ni, hihi.

    ReplyDelete
  10. Cantik trpaksa cantik pas ni hehehh

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿