Jom Shopping Sempena PG Mall Birthday Sales 29 Jun Hingga 5 Julai 2020 | PG Mall mula diperkenalkan pada tahun 2017 merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan No.1 di Malaysia. Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai top 3 platform 'marketplace' atas talian paling ramai dikunjungi dengan keluaran dan hasil ciptaan tempatan.




PG Mall sebuah laman membeli belah secara atas talian akan menyambut ulangtahun untuk tahun 2020. Happy Birthday PG Mall. Semoga PG Mall akan terus berkembang maju bersaing hebat dengan e-dagang yang lain. Bersempena sambutan ulang tahun ini, PG Mall menawarkan diskaun hebat Potongan 10% dengan pembelian minimum RM50 dan Diskuan 15% dengan pembelian minimum RM100 untuk barangan terpilih pada 29 Jun hingga 5 Julai 2020. Jangan lupa tau !!


PG MALL BIRTHDAY SALES 29 JUN HINGGA 5 JULAI 2020. Korang pasti tidak mahu ketinggalan untuk turut sama membeli belah secara online sempena PG Mall Birthday Sale. Setiap pembelian korang akan dapat Penghantaran PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM30 untuk new shopper dan perbelanjaan minimum RM60 untuk existing shopper. Haaaa menarikkan? Jom shopping barangan kesukaan korang sempena PG Mall Birthday Sales 29 Jun Hingga 5 Julai2020 nanti. Korang pasti teruja kerana kebanyakan produk yang ditawarkan selama tujuh hari adalah item yang menjadi rebutan ramai. Tambahan pula PG Mall turut menawarkan Super Killer serendah 0.99 SEN dan ini amat berbaloi-baloi untuk korang.


Sempena PG Mall Birthday Sales 29 Jun Hingga 5 Julai 2020 jom shopping sakan kerana PG Mall menyediakan Cabutan Bertuah dan Daily FB Live Deals. Bagi korang yang ingin menyertai cabutan bertuah korang hanya kongsikan referral link korang dan jadilah pemenang dengan hadiah yang menarik. Selain cabutan bertuah, korang juga boleh sertai Daily FB Live Deals dengan hanya tonton dan jadilah pemenang setiap hari.

HADIAH CABUTAN BERTUAH
  • Tempat Pertama : PG Gold 1g
  • Tempat Kedua : C-Wallet bernilai RM100
  • Tempat Ketiga : C-Wallet RM50

HADIAH DAILY FB LIVE DEALS
  • Emas 0.5g (Bernilai RM200)

Korang jangan lupa shopping di PG Mall pada 29 Jun hingga 5 Julai 2020 sempena PG MALL BIRTHDAY SALE okey. Jangan lepaskan peluang hebat ini. Bukan selalu tau PG Mall buat sales gila-gila murah macam ni dengan diskaun hebat.

Untuk maklumat lanjut mengenai PG Mall dan juga PG Mall Birthday Sale, korang boleh rujuk pada link kat bawah :

Laman Web PG Mall - www.pgmall.my


Happy Shopping korang nanti!!!

Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale

9 Comments

  1. Tak lama dah 29 Jun ni, nak shopping banyak banyak heheh.

    ReplyDelete
  2. Jom shopping nora 😊😊

    ReplyDelete
  3. Yehaaa memang di tunggu-tunggu ni, soping sambil menyoping, banyak tawaran menarik agaknya kan...tak sabarnyaa..

    ReplyDelete
  4. Wahh, banyak betul diskaun yang PGMall tawarkan. Siap ada cabutan bertuah PG gold lagi

    ReplyDelete
  5. Wahhh PG Mall ada sales lg. Hadiah cabutan bertuah dia mcm best je tu. Boleh join ni.

    ReplyDelete
  6. Best shopping kat sini. Macam2 ada and harga yg dijual sangat berpatutan

    ReplyDelete
  7. Jangan lah. Imanku kala ini sangat mudah terpengaruh dengan sales yang ada di mana-mana nie (sambil buka website PG Mall)

    ReplyDelete
  8. Wahhhh aritu bru shopping bli kt pg mall.. Bole thn murah sbb guna diskaun2 yg ada hihi... Jom shopping lagi yukk

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿