Showing posts with the label LoveShow all
ISTIMEWA DI HARI JADI

Syukur alhamdulillah kehadrat ilahi. Selama 33 tahun BERI nafas untuk menjalani kehidupan. Terima kasih pada mak dan abah yang melahirkan, membesarkan, mendidik dan menjaga diri ni sehingga sekarang. Syukur sanga…

B.E.R.T.U.K.A.R

Yaaaaa bedabeduuuuuuuu.... A khirnya semua bertukar dalam hidup nora.. Dalam bulan September mcm2 hal berlaku dan byk perkara yang nora lalui.. Proses yang nora lalui bukan mudah untuk nora harungi. Terlalu banyak ujian rintan…

Kisah Hati

Dah malam2 nie tetiba mood aku spoil.. Mood aku berterabur.. Macam aku rasa.. Sedih Marah Sakit Hati... Tapi tentang apa.. Hurmm aku sendiri tak tau.. Hakikatnya itu yang aku rasa saat ini tika ini.. Nak menangis pun ada.. …

Teristimewa

S alam 1 M alaysia S ebenarnya dah lame nora nak update tetapi memandangkan dengan keadaan internet tidak berapa bagus mood untuk meralisasikannya pun jadi terbantut. That why sekarang kurang nora BW 1 2 hari belum tentu namp…

Menyesal

Gong Xi Fa Cai Waaa sangat penat coz mkn besar hari nie.. hiksss (nawok je) Selamat Tahun Baru Cina to all my fren yg berbangsa cina.. Kitakan 1 Malaysia so jom lah sama2 kita raikannya.. Opssss ok tu salingan je.. se…

Paku Di Dinding

Salam sayang blogger sekalian yang masih sudi & tidak jemu2 dtg ke mari... Keadaan & masalah yang ada buat nora menyepi dr dunia blogger buat sementara waktu.. Rindu?? sudah semestinya.. tapi disebabkan beberapa masalah n…

Kerana Dia

Teman, kerana kelukaan kau dan aku bertemu kerana kelukaan jugalah kau kusayang namun sebak hatiku mengenangkan kau hadir dalam hidupku untuk apa... Teman, jangan kelukaan kau benci kerana kelukaan kita berjumpa kerana keluka…

♥Dug@@n Cint@ j@r@k J@uH♥

Di sini saya ingin berkongsi tip2 atau pun ceritera seorang kekasih yg berjauhan... Atas pengalam saya sendiri memang sukar untuk berjauhan, namun dari kejauhan itu mengajar erti kerinduan, ketabahan, keyakinan, kesetiaan.. Keri…

Semalam me chatting ngn my hubby... tu pun dh lewat... Selama beberapa hr me tak mendengar suare dn ketahui kabar berita dr B, menitis air mata nie tanpa di pinta... Sebenarnyer me rindu sgt2.. maklumlah, berjauhan dgn kekasih ht…