Showing posts with the label syukurShow all
Limpahan Rezeki Mu Allah

Salam kakasi hati nora... Alhamdulillah... Murah rezeki beberapa hari ini. Semalam start puasa. Dalam pada itu sorang cikgu bagi beberapa makanan untuk juadah. Rezeki hakak okeh. Laksam, Pulut, Rendang, Ikan Masin, R…

Kenduri Cukur Jambul & Aqiqah Zarra

Salam sayang semua teman. Maaf nora dah lama tak balas jejak apatah lagi nak update blog. Sejak kebelakangan ini kesihatan nora tak berapa mengizinkan, datang kerja tapi xmampu nk mengadap PC mcm selalu. Apa pun nora akan balas j…

DURIAN RUNTUH

TAHNIAH kat mak abah sebab dapat rezeki. Anak2 felda turut mendapat durian runtuh ini. Perdana Menteri Dato’ Seri Mohd. Najib Tun Razak telah mengumumkan jumlah yang akan diperolehi oleh para peneroka. Alhamdulillah syukur. Itu…

Alhamdulillah

Syukur alhamdulillah limpahan rezeki yang Allah beri. Hari ni bersemangat mulakan kerja en suami pun begitu jugak walhal smlm nora punyalah merajuk ngn en.suami. hehehehehehe merajuk sayang suka tengok en.suami kelam kabut na…