^_^ SaLah Kah Aku???^_^

Tuesday, January 15, 2008

.:tErLebiH DuLu AkU mOhOn MaaF Coz Tak PandaI mEnuLis.... BarU Nak ManJeKan DiRi Atas DoroNgan My Besr Pren (CiK DiLLa):.

.: aku Kah Yg bErsaLah anDai aKu menolaK Cinta Dari InSan Yg blH di KatakAn sYg kaT Aku???

.: MasalaHnya Aku Tak Tahu Apa yanG akU naK SekaranG Ni, Coz AkU FoBia Nak BerCinTa:.

.: BerKawaN akU tak Kesah, mmG Niat Kat Hati Terima Saper2 yAng nak Masuk Minang... Tapi Nak Bercinta lAgi taKut Lah..:.

.:apAkah SalaH aku Andai MenOlak Lamaran CinTa JeJakA- jEjaKa Yang HampiRi akU?:.

.:EmaNgnya Siapa IngIn BeGini SelaLu... Kita Di Takdirkan Untuk JatuH CinTa Tapi Aku Tak AdA KekUataN uNtuK mEnoLaK RaSa KetAkutaN yang MeNeRjah Tiap Kali Aku CoBa MenEriMa InsaN Yang Ambil Berat akAn DirI ku..:.

.: SalAh Kah Aku?:.

You Might Also Like

6 ♥sweetcream♥

  1. dearest b3rry...
    jangan pernah takut untuk mengenal erti cinta..
    ia adalah sebahagian dari hidup..
    kalau takut nak bercinta lagi, takkan la nak membujang sampai ke tua sayang?

    ReplyDelete
  2. thanks my dear^_^
    tp hati n diri ni tiada kekuatan...

    .:doakan diri n pintu hati ni terbuka yer cuyunk:.

    takut untuk terluka:(

    ReplyDelete
  3. pernah ke seseorang yang hadir tu menyakiti?
    dan sekarang seseorang itu sebenarnye menderita kerana b3rry..
    padanye b3rry segala-galenye.
    kaji ape yang dah di buat untuk memenangi hatimu jangan musnahkan terus cintanye kerane kisah silam mu. b3rry berikan die harapan kmudian b3rry tgglkan die???
    die masih menanti dgan penuh kasih syang yg tulus dri hati.........

    ReplyDelete
  4. i dun noe insan yang hadir pd diri ni untuk apa.. andai ia jujur pasti hati ni tak di kecewakan... tapi b3rry tolak cintanya pada peringkat awal n b3rry tak nak lukai hatinya kemudia hari.. b3rry perlu cari makna diri b3rry.. cinta tak boleh di paksa, dan andai b3rry telah melukakan hati insan yang sudi bertakhta di hati ini b3rry mohon ampun kerana kelukaan lalu belum sembuh untuk diri ini...
    ^_^ampuni aku maafi aku

    ReplyDelete
  5. cinta hadir untuk di rasai dan di nikmati kedua2 hati...

    jgn salah kan cinta kerana ia datang tanpa di undang dan jgn salah kan hati yang menolak kerana mungkin ada impian hatinya sendiri..
    terima ape sajer dgn redha dn bukan pasrah

    ReplyDelete
  6. aduh..
    si preventer tu bunyi macam cintanya kena tolak jek..
    haha!
    sorry...
    cinta ni subjektif..
    dia boleh jadi macam2..
    so, kita yang draw dia untuk jadi elok atau tak..
    pilihan di tangan kita...

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿