.: mAcAm BiAsA :.

Tuesday, February 05, 2008

Hari nie badan aku tak sihat..
di serang demam yang tak dasyat lagi..
mugkin gara2 aku moody, dan dgn ini buat aku terlalu sensitif...
padahal semua mcm biasa tapi aku tak tahu mcm mana aku nak kata..
cuma aku sedar
setiap insan yang hadir dalam diri aku
dalam menemani hari2 ku semuanya hanya seketika..
aku pun tak tahu kenapa...
sebelum dapat kenali semua sanggup, tak lekang sms dan panggilan,
tapi bila ia makin rapat semua keluar macam2 alasan..
perlukah begitu?
mengapa mesti jadi begitu?
tak boleh kah kita melakukan begini :
-kekalkan apa yang berlaku masa mula mengenali
-kekalkan cara dan ada penambahan dalam variasikan hubungan
-jaga hati dan jangan ambil endah tak endah mentang2 dah dapat tackle
hahahahaha
**no idealah
**sakit kepala lah
**aku masih sedih
**aku tak mahu mengharap kehadiran insan yang sanggup sinari hari aku
**biarlah hanya Tuhan yang takdirkan
**aku terima apa adanya :(
**namun yang penting walau apa pun hadapinya dengan senyuman semua akan baik2 saja**

You Might Also Like

7 ♥sweetcream♥

  1. uikk gurl..
    jangan la cakap fasal love jek..
    yang penting bersabar..
    love mesti datang jugak..
    jangan la nampak macam desperate sangat k..

    ReplyDelete
  2. yer lah
    kalo leh nk luperkn gak..
    tp tak taw r awt jd mcm nie..
    u pon taw kn me tak pnh sunyi mcm nie.....
    u jgn tinggal kn me erk.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Askum,ello...kenapa berry ckp mcm 2.Perasaan je 2 kot,berry jaga la kesihatan 2 k.Nothing...to say.

    ReplyDelete
  5. to silver :
    bkn namo msg tapi alar hnst celcom problem r..
    ag pon jarang top up...
    still frenz k...

    to anon:
    wslm. mmg ler perasaan jer, harap bukan perasan..
    heheheheh

    ReplyDelete
  6. kenapa sedih je berry..
    sensitif biasalah org prmpuan.
    ke, ada sebab lain?
    buah hati tak layan ke

    ReplyDelete
  7. tak ada buah hati pon wat per nak sedih dari situ...tapi sedih coz org yang lyn m3 sebelum nie bz kot..
    so watever lar..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿