.: Tekanan :.

Aku tertekan sgt2..
dah le tak tido lpas bergayut ngn bro.. bkn tak nak tido tapi tak boleh tido..
puas aku golek2 tapi tak boleh jugak..
lantas aku mandi n berteleku di tikar sembahyang... mengaji sampai ke pagi...
terus siap2 g keje..
kt tmpt keje byk plak keje...
aku bengang sbnrnya, uhhhhhhhhhhhhh
aku nak jerittttttttttttttttttttttttttttttt
.: Tekanan :.

3 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous 17 February, 2008 21:43
Assalammualaikum,Peace...sapa yg tertekan ni...iskh3,kesiannnn.sapa yg tekan ni.bg tahu,biar kita sama2 tekan nya pulak.ni bergayut ngn bro,lain mcm jee...nak jd kera kena belacan ke?wawawaaa.namo marah,nty kena jual...biasa la 2 keja byk,i ni lg la byk keja,relax jeee...setakat keja u 2,i blh buat,buat tak tahu je laaa,wawawaaaa...k la,aku cau sin ci dl.A.K.A Plez give my nick Name...wawawawaaaa.
Peace...
B3rrY B3rrY 19 February, 2008 10:55
Ayoooooooooo.
gue tertekan ngn diri sendiri. confused sgt..
tak per lar, tak payah tekan saper2...
hishhhh bergayut bukan mcm kera lar...
jotong kang...

u nak nick name ker???
ermmm nati i pikir2 kan...
tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
AnonymousAnonymous 19 February, 2008 22:14
Askum,jwab la salam...nak kena jotong ke,wawawaaa...dahsat ni beb tertekan ngn diri sdiri,mcm na lu buat,gua ingat nak try la.kasi ajar la.kalau bkn mcm kera,ttu mcm siamang kuda...wawawawaaa,kenal pada siamang kuda?kalu tak kenal,g la melawat Zoo di uganda k.Plez give my nick name?I want my nick name NOW.A.K.A ?
Peace...

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿