Showing posts from March, 2008Show all
::hati aku::

Hitam Putih Kehidupan Lihatlah sekitar alam Dunia luas terbentang Langit tinggi kebiruan Pohon-pohon kehijauan Hembusan bayu yang menyegarkan Dengarkan di sana-sini Beburung riang menyanyi Berbunga aneka warna Sumber kedamaian ji…

::adehhhh penatnyerlah satu penantian::

huhuhuhuhuhuu aper ler ngn aku nie... knape nak trase.. kalo blum tibe dewa cintaku wt per nak pening2.. hehehehheeh tp aku sunyi.. bro aku pon mcm dah len jer.. ntahlah mgkn perasaan aku jer.. kadang2 wat aku penat asenyer... m…

Tiada apa-apa

Tiada harapan ape yg nak aku harapkan skrg nie... cume tumpu pada kehidupan ku... biarlah rasa itu terus mati... aku keletihan... sudeh jadie malaslah.. bukan mengalah, tp ada sedikit give up, takut n mcm2 lah yang aku rasa... k…

.:nYahKan SaJa ApA yAnG Di RaSa:.

tension tol beberapa minggu nie..mood pon asyik tak ada.. aku jadi mls nak lyn org nak terhgeh kat org... penat sgt asenye... tapi... walaupon aku berkata begini hakikatnya aku rindu, boleh bikin aku tertekan.... aperlah yg nak j…