Tiada apa-apa

Thursday, March 13, 2008


Tiada harapan ape yg nak aku harapkan skrg nie...
cume tumpu pada kehidupan ku... biarlah rasa itu terus mati... aku keletihan...
sudeh jadie malaslah..
bukan mengalah,
tp ada sedikit give up, takut n mcm2 lah yang aku rasa...
keliru, dilema, serba tak keruan...
dari aku melayan aper aku rasa baik aku nyahkan saja...
hapuskan segalanya... heheheheheheh
aper2 pon aku kene lalui hari2 ku dengan senyuman walaupun nak mengukirnya amat payah...
heheheeheheheheh

You Might Also Like

2 ♥sweetcream♥

  1. A.K.A pion man18 March, 2008 01:18

    Semekom,Hye knp ni...Nmpk mcm dah betul2 give up je.Relax la kak long,pion man kan ada?Knp ni?Ada yg tak kena lg ke?Nak Pion Man pggilkan Sgla Ptukang ke?Smpai nak Ukirkan senyuman pun dah tak boleh,tu dah kes berat nmpaknya.Apa-apa pun akak pikir la sendiri,senyuman 2 akak yg punya?HEHEHEHEEE...
    PEACE...

    ReplyDelete
  2. hehehehhe
    tak lah give up tahap dewa..
    tp dah penat..
    hehehehehehe
    yerlah senyuman tu sedekah..
    susahnyer coz terpakse buat2 senyum hakikatnya dalam hati dah sukar nak tersenyum..
    heheheheehehhe
    aper2 pon thanks yahhh pion man....
    its ok everythg ok..
    dis my problem k..
    hehehehee

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿