.:Sudah Mendapat Jawapan:.

Monday, May 12, 2008

Salam ceria walaupon aku tak berapa ceria..
hehehehehehehhehehheheheh
Aku dah mendapat jawapan aper yang aku nak...
yahhhh terutama mengenai cinta...
Aku yakin aper yang terjadi selama ini dalam hidupku ada hikmahnyer dan Allah dah menjanjikan yang terbaik untuk ku, uma kau perlu banyak bersabar dan berdoa..
Buat lelaki2 yang pernah singgah dalam hdupku tak kira yang pernah jd bf ke, rancang nak kahwin ke, or yang basa basikan ayat harapan pada ku... Ku ucapkan terima kasih yang tak terhingga.. Mengenali kalian adalah episod yang indah walaupon akhirnya aku yang terluka... Biarlah ku merawat hati yang luka ini....
Aku tak mahu mengharapkan lagi pada insan2 lelaki di luar san.. Aku hanya mahu berkawan pada kalian semua... Anadai jodoh telah di tetapkan InsyaAllah aku akan menerimanya... Buat Bro yang pernah aku usya n mengharapkan kshnya, aku mihin maaf kerana banyak menggu hari2 mu.. Aku jua doakan semoga kamo akan ketemu dgn Dewi Cintamu... Maafkan aku keranan mnegharapkan cinta darimu, tapi kini aku sedar bahawa tiada cinta utk ku, dan mungkin aku hanya layak di gelar kawan...
walau aper pon aku berterima kasih kerana kalian semua memberikan sedikit kenangan terindah pada hdupku....
Aku seorg anak yang bertanggungjawab utk menjaga keluarga. Aku rela banyak masa ku habis pada keluargaku, aku tak mahu pikirkan lagi kisah hidupku... Bagi ku insyaAllah ada yang terbaik.. ta kisah lah braper lama lagi harus ku menunggu... Aku prlu teruskan hidupku.. walau hati ini sedey tapi aku perlu kuatkan diriku, perlu fikirkan keluarga... Biarlah segalanya2 pada keluargaku....
Buat teman2 yang lain semoga hubungan kita kekal selamanya..
ehheehehheheheheheh

You Might Also Like

4 ♥sweetcream♥

  1. amoi..wa mau lu punye jawapan.. wa nak tiru lah..wa punye kelija lumah blom siap lagi maa..kasilah moi jawapan tue..

    ReplyDelete
  2. haaaaaaa???
    keleja umah lu bg siap lah..
    lu kne buat slow2 maaaaa..
    jgn main tggl2 saja..
    satu2 lu kne buat maa..
    lu bukan robot..
    hehehehhehe
    wa pon tala taw nak bg lu jwpn aperlah..
    LUPIKIR LAH SENDIRI
    hehehehheehheh

    ReplyDelete
  3. Asyik ngeteh je, mane nak siap bang oi. Dah, balik..balik. Baby rindu kat papa nih.

    ReplyDelete
  4. hahaaahah
    adehhhhh
    Phu Ying oiiii...
    si lupikirlahsendiri ur papa ker?
    wawawa
    ermmmmm amboi ngeteh jer yer..
    tak do kojer ker????
    so Mr.Lupikirlahsendiri baliklah umah yer si baby dh bising tuh
    hehehehheheheehheh

    **Thanks Phu Ying

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿