.:HaruSkaH AkU PeRgi:.

Ermmmmmmmm
20&21 June 2008 adalah tarikh keramat perkahwinan si dia.
Haruskah aku hadirkan diri ke majlisnya???
Hatiku memberontak utk hadir, walo hakikatnya aku takut...
Terpaksa aku luputkan segala memori yang ada
Luputkan segala harapan yang selama ini aku sandarkan
Aku terpaksa membenarkan dia pergi dalam hidup ku untuk selamanya
Kerana aku tidak mahu ketahui lagi kisah n perihalnya.
Yahhhhhhh, walau yang ke dua dan ketiga pernah hadir tapi yang pertama sukar dilupakan..
Dengan pernikahannya saja aku mampu memujuk hati ini berakhir segala penantian selama ini..
Ku doakan semoga dirimu akan bahagia bersama pilihan keluargamu..
Aku jua pernah bersumapah tidakkan cari pengganti hakikatnya sumpah itu memakan diri sendiri...
Aku bermohon pada Ilahi semoga hadirkan insan yang terbaik n terpilih yang telah di tetapkan utk ku...
Pergilah segala kesakitan...
Mungkin sumpah keramat cinta tiada lagi dalam kamus hidup ku..
Jiwa yang meratap perpisahan, meratap sandiwara, kekejaman hati tidak mampu lagi untuk membukanya....
InsyaAllah akan ku hadirkan diri di hari persandingan mu..
Sesungguhnya 2 tahun yang lepas telah ku tujukan lagu "Mahligaimu Dari Air Mata ku"..
Salam terakhir dariku semoga kau bahagia ke akhir hayat .:HaruSkaH AkU PeRgi:.

4 comments.. read them below or add one

DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 03 June, 2008 21:14
teringat kat azie dari sabah...
Pelamin angan ku musnah...

sabar ar yer, kita cari pelamin kat tempat len.

kita cari yang kalis peluru supaya tak musnah lagi kena tembak dek particle canon si dewa cinta mu.

berry nak DC tlong?
Deathcycthe ada Double Mega Particle Canon, kita leh wat counter attack....

dah la weiii namo sedih, DC pun sedih ni....
DC kawin nanti snyap2 ar lau macam ni... gni je setiap apa yang berlaku tu ade pengajaran supaya kita sedar n belajar.. ape yang kita wat semlam,arini akan bagi impact pada hari esok n mase depan...
DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 03 June, 2008 21:24
hope berry rujuk semula post "memang Allah sengaja" sendiri tliskan?... fahami lah ayat sendiri.... pas tu nak pesan ni, apa saja yang kita ada hari ni walaupun ia sah milik kita(termasuk IBU).. ia tetap pinjaman dari Esa..
B3rrY B3rrY 04 June, 2008 14:58
salam DC
hehehehheehehheheheh
it's ok DC
berry dh lme putus ngn dia.. kenangn sukar nak dlupakan.. itu je
lagi pn tak de pape yg berry harapkan lagi..
cuma berry tak taw nak g umah dia or tak...

Pasal Mmg Allah Sengaja tu, mmg beery terima n mmg berry taw sume tu... sebab tu sekurang2nyer berry blh pikir waras lg.. berry blh harungi lagi.. kita marah, kita sakit hati tp wen pkirkan balik itu ujian Allah..
berry Redha lah...
hehehehehehehheheh

Hr nie lebey baik dr smlm, dn smlm lebey baik dr sblmnyer..
hope itulah yg berlaku..
heehhehehehhe
DeAthCyCtHe DeAthCyCtHe 03 July, 2008 20:14
DC puji semangat b3rry.... sabo jer yerk... ujian Esa tuh bukan takat nak duga kita tapi juga kemampuan kiter... dari situ kita kenal siapa kita n kemampuan kita yang sebenar yang hakiki.... kita tetap kita walau dilontar kelautan api sekalipun.... senyumlah... hadiah kan itu untuk dunia moga dunia sentiasa tersenyum buat teman DC sorang ni yerk....

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿