Showing posts from August, 2008Show all

wallahhhhh bosann sehhhh hr nie... me pose 26 sya'ban hr nie... mte plak ngntok, kat opis pg td je banyak keje.. Me bosan2 sgt2... tak taw kenapa plak... huhhhhhhhhhhhhhhh walllaaahhh tension nyer.... Sebenarnyer me bosan, me…

Mengapa wanita memerlukan lelaki di dalam hidupnya? Untuk beberapa waktu dahulu, ia begitu memukul-mukul kepala. Ya, apa perlu seorang wanita yang bebas mempertaruhkan sebahagian besar hidupnya kepada tangan seorang lelaki? Buka…

Cinta - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. (dalam erti lain : c…

ermmmm hr nie amat busan.. walaupon hr nie hr jumaat...hr nie me tak pose,tp me mam meehun jer td...kat opis me kne prepare utk salary bebudak nie... ciapkan awl2 coz isnin nie senang juz submit jer.. hehehehehehehehehhehehe..pem…

Pertemuan tanpa dipinta... Hati Mira ditawan oleh sang kekasih yang dikenali dengan nama Rizan... Yahhhh bahagianya Mira bagaikan pertama kali bercinta... Mira sukar untuk menerima Rizan kerana fobia dengan kekecewaan lalu.. namu…

Hari nie aku berasa lega sedikit dengan aper yg telah aku lalui beberapa hr yg lalu.. walau pun masih sesak dadaku, namun aku harus tabah.. Aku jatuh cinta, aku kecapi bahagia walau hanya seketika namun aku bersyukur kerana masih…

Semalam me chatting ngn my hubby... tu pun dh lewat... Selama beberapa hr me tak mendengar suare dn ketahui kabar berita dr B, menitis air mata nie tanpa di pinta... Sebenarnyer me rindu sgt2.. maklumlah, berjauhan dgn kekasih ht…

kenapa aku bowink???? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mana pegi kekasih hati aku???? adehhhhhhhhhhhhhhh pening kepala nie bila di pikir2kan ape yg aku rasa apa yang aku hadapi.... macam2 perasaan yang keluar.... marah, sedey, suka, m…