.: JiwaKu:.

Friday, September 19, 2008

Sejak bulan pose n nak raya nie amat bz gak kat opis...
Aku yang kebosanan sedikit sebenyak dpt melupakan tekanan perasaan ku...
Aku sedey r mau idaknyer coti raya aku start 30hb nie.. uwaaaaaa baju raya aku gamoknyer kne beli dah siap je lah... huuhuhuhuhuhuhuuh

Aku yang kebosanan, kesunyian kini bleh lalui hari2 ku walaupon tanpa kehadiran insan yg bergelar kekasih...
ntahlah kisah silam membuatkan aku serik dan takut........................

Lagu raya mula berkumandang...
tapi aku plak asyik sgt dengar lagu nie....

CINTA INI MEMBUNUHKU
kau membuat ku berantakan
kau membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku
bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan
kau hancurkan aku dengan sikapmu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku
bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

best siot lagu nie.. seolah2 aku meluahkan ape yg au rasa.... wawawawwawawa.......

ermmmmmm aku mcm ase nak demam je r hr nie......
tekak mula sakit, hidung mula berair, badan mla panas.....
dugaan aku bulan pose nie....

hr nie aku nak masak gulai ikn asm pedas...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak sbrnyer....
ehhehhheheheheh.. ntah pep aku nie pose2 cakap psl mkn...
hehehehehehhe

You Might Also Like

0 ♥sweetcream♥

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿