♥ DocToR b33rY m3m3riKs@ d@r@ ♥


Entri Raya? Xpayah dan xperlu lg buat masa skang. Penulisan hari ini berkisar tentang dara. Dara hanya terdapat pada perempuan, dan tak mungkin terjadi nya dara pada saluran lelaki pondan. Hahaha. Mengapa nak tulis pasal dara eh? errr… Sebab hari raya aritue, saya dan adik telah disajikan dengan filem filem separa pron di media utama malaya. Tak kira la citer apa, persepsi otak lelaki lelaki budiman bergelodak sesuatu yang tidak kena pada mata masyarakat menjadi perbualan. Perkara yang terfikir adekah perlu pemeriksaan dara dilakukan sebelum perkahwinan?

Dewasa ini, jika dilihat pada kaum perempuan dan wanita, keruntuhan akhlak dan moral semakin berleluasa. Sebut je minah rempit, awek clubbing dan koleksi 3G, klik jari pun boleh dapat. Okeh, saya ambil contoh satu adegan movie rempit vs impak maksima, terdapat dua ekor munkee sedang melayan hset 3g. Munkee tersebut bukan melayan kecanggihan 3g dan juga hsdpa, tetapi melayan video pron awek. Dalam ape ape hal, yang menjadi mangsa adalah perempuan dan yang lebih teruk adalah bila perempuan itu terkahwin dengan lelaki budiman. Macam mana??? Mak saya cakap, lelaki baik untuk lelaki baik… eh silap, perempuan baik untuk lelaki baik dan begitu sebaliknya! boleh pakai ke statement ini tuan puan. Saya tidak bersetuju. Saya naik risau, tengok adegan peluk cium, clubbing xtentu hala. pehhh! macam mana nie? haruslah saya persiapkan diri dengan alat2 bahaya bg menjaga kedaraan saya... haruslah! tetapi penulisan ini hanya untuk kaum perempuan, bercinta tidak semestinya berkahwin. walau hati puan puan adalah satu, tapi bagi kaum munkee… mereka tidak peduli soal hati. Jadi nak salahkan sapa? saya sebagai perempuan emang tahu sikap perempuan kerna perempuan suka bermain dengan emosi. bila emosi tidak terkawal, haru biru la jadinya. tapi dah memang sikap perempuan begitu.. wahai lelaki2 budiman di luar sana, andasemua sudah tahu emangnya perempuan punyai hati yg luluh, lembut dan mudah cair.. egois bagaimanapun pasti perempuan akan terhanyut dengan ayat-ayat wayang lelaki.... bagaimana sihhhhhhhh wahai kaum2 perempuan...

Wahai kaum munkee, kalian memang mudah buat perempuan stim kerana memang tidak susah bagi kalian. Jadi berhati hatilah wahai kaum perempuan. Kalau dah termengandung baru nak cucuk buluh, itulah perkara paling bengong yang puan puan akan lakukan. Jadi akhir kata, saya tidak tahu ape yang saya merepek dan saya bercakap bukan atas dasar pengalaman. Hahaha!


*** pss.... yer ke tak de pengalaman.. hikssssssss.... sekeliling mengajar segalanya2.. pikir2lah sendiri...

0 comment... add one now

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿