Showing posts from November, 2008Show all

1) Kucing jantan suka dibelai. ~ Ya, memang lelaki suka sangat dibelai oleh perempuan, tak kira la awek ke, isteri ke, ibu ke... Memang mereka suka dibelai tetapi AWAS, mereka mungkin akan mencakar anda jika anda mengasarinya…

Percintaan sebenarnya boleh diibaratkan seperti kita berada dijalan raya. sepanjang perjalanan kami pasti akan melihat tanda lalu lintas yang memberi peringatan untuk kamu lebih berhati-hati supaya dapat mengelakkan kemalangan. B…

♥K@t@ RenunG@n♥

Hiduplah sesuka hatimu, Sesungguhnya kamu pasti mati. Cintai siapa saja yang kamu senangi, Sesungguhnya kamu pasti akan berpisah dengannya, Lakukan apa saja yang kamu kehendaki, Sesungguhnya kamu akan memperoleh balasannya.... *…

♥Dug@@n Cint@ j@r@k J@uH♥

Di sini saya ingin berkongsi tip2 atau pun ceritera seorang kekasih yg berjauhan... Atas pengalam saya sendiri memang sukar untuk berjauhan, namun dari kejauhan itu mengajar erti kerinduan, ketabahan, keyakinan, kesetiaan.. Keri…

Weekend hari tu aku duk rumah saja.. Sangat2 membosankan.. Bangun tdo aku kemas rumah.. Msk, Mkn, Tdo Tgk tv dr pg sampai mlm.. huhhhhhhhhhhhhhhhhh

::Album : Faizal Tahir Aku.Muzik.Kamu ::

Pada saya album ni sangat best. Kena la dengan jiwa saya. Bole layan Rock N Roll. Dengan sekali dengar bole suka kebanyakan lagu dalam album ni. Caya lah. Maknanya konpem la lelagu dia best. Tu belom lagi dengar berulang-ulang …

semalam pas keje aku perlu pergi ke bank kerana dalam wallet aku juz tggl RM2 je.. uhuuhuhuhuuh hal nie berlaku disebabkan cuace yg sering hujan, dengan keadaan aku yang jauh dari kemudahan.. walaupun nampak segala infrastruktur …

Seorang gul terasa dirinya di permainkan oleh lelaki. Lelaki hadir bagaikan membakar api di lilin pada seorg gul.. lame2 cair jugak lilin tu.. lantas dalam keeratan itu rupanya si lelaki hanya memainkan perasaan seorang gul... Gu…

Aku adalah kenal sorang mamat nie.. ntah nape tetibe jadi rapat ngn dia... asal2 dr FS trus ke YM boleh lak p tukar2 no Phone... 1) kesengalan ku coz bg no phone.. ape tujuan aku??? arghhhh hanya aku yang tahu walaupon aku tak ta…

♥i £ovE yOu♥

i Never Stop £oving You i Just Stopped It i £ove You So Much "If £oving You Is Wrong i Never Want To Be Right Again..." i Never Knew I Cou£d Hurt £ike This And Everyday £ife Goes on £ike i Wish I cou£d Ta£…

Paras rupa - Memang tidak dinafikan paras rupa memang perkara yang penting. Kebanyakkan lelaki akan melihat paras rupa terlebih dahulu. Sekiranya perempuan itu mempunyai paras rupa yang menawan dan menarik, takkan tiada lelaki y…

♥Ketension@n♥

mcm aku je tunggu kekasih hati yang tak kunjung tiba.. wakhakhakhakha... ********************************************************************* Pesal lah meti wujud persoalan perkahwinan, persoalan kekasih.... eeeeeeeeeeeeeeeee…