♥Aku Masih Terasa+Sangat Sedey♥

Waduhhhh...
ape kne ngn perasaan aku nie..
ape yang perasaan aku nak lagi..
bila mcm nie wt aku tension..
bila ia datang kembali wat aku tak keruan..

Apa mahu ku
Apa mahu mu
Apa yang tak kena ngn aku
Apa perlu aku lakukan

Arghhhhhhh menyesakkan sungguh keadaan aku

Aku sedey lah, kenapa aku jadi mcm nie..
Bukan nie mahu ku
Bukan nie pinta ku
Namun aku masih terkapai2 mencari sesuatu
Insan yang datang sekadar gurauan
Namun hati ku mahukan lebih dari itu
Tidak kah faham wahai insan bahawa aku kesunyian
Tidakkah mengerti bahawa aku ingan kan kemesraan, kebahagiaan

Aku hipokrit pada diri
Aku lupa akan kesakitan lalu
Aku alpa dengan dunia ciptaan ku
Aku sangka tanpa lelaki
tanpa cinta
Aku mampu berdiri selamanya
Namun aku tersungkur jua
Hati ku lemah
Aku sekadar perempuan yg mahukan sesuatu kasih syg
Seperti org lain
Arghhh mengapa sukar bg ku
Mengapa sulit aku menemuinya
Sedangkan berlegar insan yang dampingi aku
Sedangkan ada saja insan yang mencuit hati aku
Namun apakan maknanya itu?????

Aku ingin lari
Lari ke pantai
Lari ke pulau
Lari ke hutan
Nyahkan saja segala penat lelah

Namun sampai bila aku akan berhenti berlari
Menunggu datang gelap
Menyapa diri ku
Hanya matahari mampu menyinari 
Walaupun bulan menerangi tika matahari pergi
Namun aku tetap menanti matahari
Yang ntah bila akan kunjung tiba

Pastinya penantian suatu seksaan


♥Aku Masih Terasa+Sangat Sedey♥

6 comments.. read them below or add one

atIEsAyAnGkAmU atIEsAyAnGkAmU 10 April, 2009 16:49
huhuhu...sabarla....carilah ape yg nora nak dlm idup nora yea...
B3rrY B3rrY 10 April, 2009 17:34
ermmm thanks yunk..
ermmm congratulation 4 ur engagement..
arejar arejar 12 April, 2009 11:28
rileks k...
xtaw da ape nk komen
juz nora kene byk sabar je...
Ejump Ejump 12 April, 2009 19:49
face it cik nora...

mmg lah penantian itu satu seksaan... dan seksaan itulan satu dugaan... hidup ini tanpa dugaan..mmg besh la idup ini rite?

itulah kehidupan...

belajarlah dari university kehidupan cik nora...( bak kata member2 ejam dulu )...

yoshh!!~~
B3rrY B3rrY 13 April, 2009 10:16
huhuuhuuh...
yupsss yunk.. i noe that.. kne byk sabo, kne kuat..
huhuhuhuhu
B3rrY B3rrY 13 April, 2009 10:17
ermmm belajo sampai diploma tapi tak plak lecture ngajo bab nie..
hahahahhahahha:))

mmg betul ejam, kalo hdup nie tak de dugaan sume sng sgt...

Tapi kita sntiasa si duga kerna Allah tahu dugaan itu membuat kn kita salu ingatinya..
huhuhuhuhu

Thanks 4 ur comment..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿