♥Ollallalalal♥

Thursday, April 30, 2009


glitter-graphics.com
Hari Khamis...
wahhhhhh sgt2 lah epy...
kenapa?????
kuang... kuang... kuang...
aku pon gak taw... hiksssssssssssss;)
maklom r smlm aku bad mood sgt2..
rasa mcm nak marah jer..
sakit hati n pelbagai rasa yg aku alamai...
so sharp kol 5 aku trus lek umah..
bley plak p tapau Roti Canai kat mamak cafe kondo aku tuhh..
Giloronnnn sungguh nak sampai 2...
ish ish ish... tamak2...
hehhehehehehhehehhe
Layan tv sambil mkn roti canai yg ku tapau + nescafe... muhahahhaha sgt sedap...
Gara2 sakit hati begini lah caranya... layan kn saja kepala ngah ting tong.. muhahahha

Tak mau mandi lagi.. around kol 7 lebey aku ngemas umah+mop lantai+cuci peti ais+kemas bilik+lipat baju=sgt2 penat woooo... dh mlm baru ku mandi...
mate ku terasa sgt berat mcm ade batu jer.... tapi tak leh tdo lagi... gara2 aku terpakse tggu budak br yg mau msuk rumah ku..
huhhhh sgt tension...

But 2day alhamdulillah aku senyum kembali.. muhahahhaha...
hope senyuman ku smpi ke ptg walaupon ade smthg yg mmbuatkn aku dlm dilema & xkeruan...
Ape yg kurasa sememangnya sangat menyakitkan.. namun tak ku hiraukan perasaan ini kerna aku tak mahu di belenggu rasa ini..
muahhahahahhahahha......


You Might Also Like

4 ♥sweetcream♥

  1. huk...........cik norA tGH tING toNg.....NGEEeeeee....CaButssszzz!!

    ReplyDelete
  2. haksssssssss....
    toi..toi..toi....
    adehhhhh..
    hehehehhehehhe
    ok dh r..
    muahhahahaha

    ReplyDelete
  3. Something?Apa yg mbuatkan u senyum kembali?............

    Hai sihat ke?

    ReplyDelete
  4. ermmm kerana ada berita gumbira yg membuatkn sy tersenyum kembali...
    walaupun senyuman hanya seketika namun tak de r sy akan senantiasa muran durjana.. muhahahhahahah..

    sht jer....

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿