Monday, November 16, 2009

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal
jika kamu masih mahu mencuba...
Jangan sesekali menyerah kalah
jika kamu masih merasa sanggup...
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi
jika kamu masih tidak dapat melupakannya...


***********************************************************************************


kata2 kat ats tu bukanlah nak kata salah
tapi aku mcm kurang berkenan r..
ye jgn sesekali ucp selamat tggl if msh nk cuba..
usaha tu mmg lah kne usaha, tp sometime terpakse lepaskan jugak
walaupun kita msh sygkannye..
Hidup mmg xleh nk menyerah kalah, tapi bkn bermakne bangga diri..
kita sanggup hadapinya maka kita akan usaha yg terbaik.. tapi sebagai manusia kita jua insan kerdil yg lemah..
Lupa or x tu blakang citer..
kisah silam sesiapa pun akan ingat xkira manis or pahit..
jgn dipersoalkan kerna akan mengguriskan ht sndiri or yg lain..
biarlah kita kte xcintainya asalkan dia bahagia dn kita jua akan tumpang kegembiraan tuh...



statement yg paling merepek.. coz aku dh sengal...
blurrrrrrr tahap cipan..
hahahahahhaahahahhaa

You Might Also Like

1 ♥sweetcream♥

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿