✿KALAU SI DIA TAK DENGAR Kata…✿

Thursday, March 04, 2010

T

Pendekatan berbeza lelaki, wanita tegur pasangan


Tegur salah tak tegur pun salah. Begitulah dilema tatkala berdepan

situasi yang mungkin yang boleh memberi kesan dalam perhubungan. Tidak kira lelaki mahupun wanita, masing-masing ada tabiat tersendiri yang menyebabkan si dia tidak selesa.

Namun, bukan mudah untuk memberi pendapat kerana silap percaturan, situasi boleh menjadi bertambah kronik. Ini belum masuk bab kecil hati kerana tidak boleh ditegur!!!

Mari kita cuba menyelami persepsi wanita dan lelaki tatkala berdepan situasi yang memerlukan mereka menasihati pasangan.

Apakah mereka mamou menangani konflik atau ada alternative yang dirasakan lebih sopan untuk menasihati si dia?? Tinggalkan komen anda di sini…


You Might Also Like

3 ♥sweetcream♥

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. nasihat punya nasihat tak jalan jugak.try pelangkung sekali.gerenti jalan terus.ahaha...ok,tgn nie mcm puaka sket bab menaip.suka hati jer..haha

    ReplyDelete
  3. HAHAHHAHAH...
    babe xde hal.. tu pendapat u kan... ok jer....
    tol gak ssh sgt deil sgt blasah jer erk..
    hehehheheheh
    Btw thanks sudi kumin ;)

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿