✿S.E.N.G.A.L✿

MySpace
MySpace
hahhhahahhah
aku suka ngan perkataan SENGAL..
sebab pe erk???
hahahahaahhaha
ape maksud SENGAL
korang tau x???
tapi sekarang aku mmg dlm keadaan SENGAL
buat kje pon blurr gelak2 ckp sorang2..
sebab pe erk??
hahahhahahha
aku pon tak tahu..
yang penting aku rasa EPY sgt2...
mne dtg kuasa & super power HAPPY
MySpaceMySpace
aku pon tak tahu
tapi aku bersyukur coz mmg epy sgt2...

hahahahahhaha
padahal dok layan mata.. maklom r aku tdo lewat gara2 aku kne siapakn PERGERAKAN GAJI CIKGU2..
huhhhhh mengantok siot... lebam mata aku haaa...
MySpace
so bile kat pejabat nie aku EPY sbb pengetua xde...
cikgu2 xkaco ku..
maka KESENGALAN aku keluar..
bile dua org lagi minah sengal buat aku ketawa..
ye 2 org Pembantu Am yg ade iaitu Kak Yana & Kak Liza..
terguling2 aku dibuatnya..
nasiblah xjadi nk guling coz xsopan..
tp korang meti leh bayangkan kalo gelak tahap guling2 kan..
MySpace
hurmmmmmmmm...

Ape yang penting sikit2 rasa sakit hati aku pergi..
hahahahha korang meti pikir senangkan...
ohhh tidak tapi utk cr kebahagiaan aku itu perlu aku buat..
ADA AKU kESAH
ko, dia, mereka dan diaorg
nak kata ape....

yang aku tahu ramai yang bg sokongan kat aku...
walaupon ku tak tahu ikhlas or tidak..
ape aku kesah
yg tahu EPPY...
alallalalalaallaalalalala

MySpace

4 comments.. read them below or add one

✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 28 April, 2010 14:19
EDTM:
hhehhhehhehhe usaha mencari kegembiraan & kebahagiaan sendiri...
kamo pon namo sedey2 ye..
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 29 April, 2010 09:35
MISS LOLLY:
huhuhuhuhuhu sengal banget..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿