✿@ward @gain✿

Sunday, May 23, 2010


wahhhhhhh dapat AWARD lagi...
actually aku lupa sape yang bg AWARD nie yg aku pasti ade beberapa org..
yg aku ingat sorang je...
ishhhh truk sungguh perangai & ingatan aku..
kwn2 yg dh bg award nie tp aku lupa sori2 sgt2 dear...
okeh tp aku ambil nie dr syg MILO...
thanks dear..

okehhh mai kite dok jawab soalan yang di beri...



1. apa yang bermain difikiran kamu sekarang ?
✿ Jeles tgk my fren duduk atas pelamin.. haishhh bile plak turn aku...

2. nama samaran kamu ?
✿ Nora, kakak, ketot, Nor

3. berikan 3 orang yang kamu sayang
✿ mestilah my family :- mak, abah, adeq, along & anak buah aku yg cweet tue..

4. panggilan tuk si dia
✿ xde special lah cm, ne erk??? tapi salunye pggl B, Syg, Abg & awak.. khakhakhakha.. muleh ke cm tu???

5. hadiah yang korang impikan dari orang tersayang
✿ TAJ MAHAL.. mcm shah jehan tu bg kat mumtaz nye.. nak jugak.. tp ade ke yg sanggup????

6. blog mana korang suka follow ?
✿ actually byk.. tp salu jengah yg rapat je lah... sbb aku xbyk mse nk blogwalking..

7. bagi award niyh kat 15 blogger lain .
✿ wahhh ramainya.. kalo aku xdpt list kan muleh x?? sebabnye ramai kwn2 yg dh dpt award nie...
so buat kwn2 yg rasea nak AWARD nie ambil lah ea... mmg khas utk korang...

You Might Also Like

1 ♥sweetcream♥

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿