✿Bi@Rk@n bEL@Lu✿

sejak dua tiga hari ni terasa sunyi sangat. perasaan ni bercampur-baur. ada marah ada sakit hati ada sedih.tak tahu tak mengerti... tapi terasa sangat-sangat dan hanya mampu mengeluh dan menangis.bukan kerana nak meratap.bukan kerana nak ingat.tapi perasaan tu datang secara tiba-tiba tanpa di pnta tanpa diundang.dia bahagia sedangkan hati ni masih terluka.puas memujuk.puas bersabar tapi Allah tetap menguji.perasaan tu tetap kunjung di kotak fikiran tetap menyesakkan di benak dada... sabarlah hati.moga Allah membantu mengubati.
(hanya mampu bermonolog dalam sepi)

aku suka sangat dengan lagu nie.. bila menyanyi seolah aku melepaskan apa yang aku rasa..
korang dengarlah.. past korang taw lagu nie. sape tak kenal dengan WINGS kan. so jom lah layan perasaan bersama aku T__T

✿✿✿
Bila bersemadi warna cinta
Pudarlah segalanya
Tiada mentari lagi
Yang mengiringi perjalanan

Mestikah bersedih
Pada hakikat
Dikurniakan padamu
Bukankah cita-citamu
Memperjudikan kasih sayang

Kita mampu merancang
Hanya Tuhan menetukan
Tak perlu dikisahkan..

Janganlah memburu
Angin yang berlalu
Kelak kau terima
Jawapan yang kecundang
Pulang saja di mana
Permulaan langkahmu
Biar saja angin terus berlalu

✿✿✿



2 comments.. read them below or add one

realiti.. realiti.. 19 June, 2010 08:14
setiap manusia diuji dengan pelbagai ujian..kesedihan.kegembiraan..kedukaan dan mcm2..tetapi setiap ujian itu telah ditentukan oleh ALLAH S.W.T kerana dia tahu kte mampu menghadapinya
✿Lovillea✿ ✿Lovillea✿ 19 June, 2010 11:41
Realiti:
yezaaaaaa....
walau diri tak mampu.. namun kerna DIA kita kne jua hadapinya... SABAR..
btw thanx yaaaa..

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿