Dan Bila Esok

Thursday, October 28, 2010

L


ayan jiwang waktu mlm2 buta mcm nie mmg syiokkk.. tambah2 dlm keadaan kesunyian kan.. ngeee syoklah hbs sume memori terjah smule.. lama dah xlayan perasaan nie.. skali layan haaa amik padan muka nangis tak berlagu, air mata tak mahu berhenti... Tapi bila dh terlebih layan trase plak mcm bodoh je.. mcm budak2 je nora rasa... mmg trase sunyi mmg trase sedih... telinga nie dh naik tebal dah mcm telinga Elephant tebal gara2 mulut2 mak cik kat sini..

S

ekelain wahai mak cik pak cik adek kakak abang... untuk makluman semua saya br je 26.. masih muda kan.. tak payah lah dok bz body sgt bile sy nak kahwin yee.. ade joodoh sy khwn ok.. Jgn ulang banyak jgn ty byk kali boleh tak makcik pakcik adek kakak abag??? huhhhh ayat dlm hati je tu xpnah terkeluar kat derang semua..


S

eriuslah hati nie tak terbuka lagi nak bercinta... Datanglah putera kayangan dr mana pon maaflah mmg tak dpt terima... Pintu nie dah tertutup rapat, walaupun dah cuba untuk membukanya namun masih belum berjaya.. Masih tak jumpa lagi kunci yang boleh buka pintu nie... Slow2 tak nak terburu2..


A

pa2 pon mslh nie pd diri nora.. xde slh kat sapa2 pon.. nora je tak bersedia nk trime sesapa.. nora je blum terbuka nk bercinta lagi.. semua org kata kalo tak cuba mana nak taw kan.. Masalahnya nora dah xde keberanian utk mencuba, xde semangat dah..


W

alau apa pon nora gembira dgn keadaan skrg.. Nora percaya Allah beri ujian sebegini pada nora mahu menguji ketabahan hati nie.. Ada hikmah di sebalik semua nie.. Dan nora sabar menunggu... Usaha jugak tp xnak terlalu mengharap.. [I'm Not Desperate Gal]...


S

o lagu kat bwh nie xde kne mengena sgt pon.. cuma nora suke dgn lagu2 nie.. ok nora share ngn korang ehh.. hehehehehe..




Di dalam hati selalu tersimpan rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan kau diam tanpa kata saatku ungkap semua rasa
Di saat ku ingin dekat denganmu kau semakin jauh meninggalkanku dan kau diam tanpa kata saatku ucap semua rasa
Dan bila esok kita kan bertemu kembali masihkah ada ruang di dalam hatimu tuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu tuk bisa menjagai hati ini tuk selama-lamanya
Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali masihkah ada ruang di dalam hatiku untuk cinta yang pernah engkau miliki untuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali masihkah ada ruang di dalam hatimu untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu untuk bisa menjagai hati ini tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya



You Might Also Like

13 ♥sweetcream♥

  1. xpelah,bab jodoh ni jangan rushing2.nnt menyesal d kemudian hari.hu3

    ReplyDelete
  2. jodoh pertemuan ditangan tuhan..kita hanya mampu merancang je :)

    ReplyDelete
  3. Munawir:
    ye lah skit2 je nie.. sbb kuar skit je.. hikssss

    ReplyDelete
  4. aleen:
    btl3x.. xmo rushing2.. lg pn bkn desperate sgt pon erk.. mude ag.. hehehehe btw thanks yeee..


    Hantwo:
    yupsssss jdh pertemuan ajal maut di tgnnye... kne sbr je nie.. hehehee

    ReplyDelete
  5. alaa xyah pk sgt la hal ni..sume dah tertulih..ajal maut jodoh sume..kite tunggu je..enjoy life single dulu..bez gak..

    xmo sedih2, xmo rushing2..byk lagi masa kn..umo pn bru 26..muda lagi kan..lapa la..jom mkn..nora kt ne?hahaha

    ReplyDelete
  6. Haidi:
    hehehehe ye lah ok je nie.. cuma kdg2 je bnda tu xleh nk elak.. so juz face it.. biaselahkan kngn mne bley lupe.. xkira suka or duka kan kan kan...

    dh xsedey dh..
    ha'a muda ag kan.. haidi ajak nora mkn so kne blanje ea.. hehehe

    ReplyDelete
  7. leh je..bile free?jom2 kite mkn korean food kt dmnsara..bez owh..bru mkn smlm..

    ReplyDelete
  8. Haidi: wowieeeee mkn free suke suke.. nyum nyum.. damansara area mne tu korean food?? i loikeee... dlu salu p OU je lah.. lme dh xmkn kat soul garden, puchong.. rhendooo.. haidi kne blanje lah ye..

    ReplyDelete
  9. tgh frust ke ni...hehehe

    mmg syok pun layan jiwang

    ia akan mengingatkan kita pada seseorg

    ngeeeekk...

    ReplyDelete
  10. mr.nakal:
    ouhhh tidak.. now mukan ngah frust... dh lme sgt frustnye cuma kekecewaan tu msh trase..
    wen lyn lagu jiwang nie mmg syok.. mcm2 memori teringat.. cume sedeynye ia hy tggl kenangan.. hehehehhe

    ReplyDelete
  11. shazika:
    thanks dear.. tp mcm simple sgt x??? msh byk nk blaja dear..

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿