Showing posts from April, 2011Show all
Inikah Caranya?

D iet tidak diet tidak.. A rghhhhh tekanan juga dibuatnya memandangkan berat badan makin meningkat... T api orang kata aku xgemuks ok je.. ishh korang nie rabun ke.. berat badan aku dah cecah 58kg OK dan aku rasa ia sang…

e.n.j.o.y.e.d

salam kembali salam kerinduan.. s ebelum tu nora nak minta maaf pada teman2 blogger sebab dh beberapa hari & tidak kerap utk nora berblogging.. kira mcm ni la keadaan nora slalu .. Bukan lah kata terlalu busy sampai xde …

Buta Mata dan Hati

BILA CINTA MEMANGGILmu Kau ikuti ke mana ia pergi walau jalan terjal berliku walau perih selalu menunggu Cintamu butakan matamu dan hatimu Harusnya cintamu buka pintu kalbumu Cinta adalah misteri Kita hanyalah manusia Tak ber…