Showing posts from June, 2011Show all
1st Anniversary giveaway Dunia sebenar Shida

Salam sayang salam rindu buat blogger sekalian.. (mcm formal plak) Ok kembali pd title hr nie berkenaan giveaway.. wahhh actually dah lme sgt2 nora xjoin GA mcm nie.. maaflah pd sesiapa yg pernah TAG utk GA nora xpenuhi.. bkn…

Dewa Cintaku

yang nie novel dan nora ambil pict dr mr.google yang nie pula drama yang sedang ditayangkan di TV3 Haaaa kali nie nora nak cita sket berkenaan novel Dewa Cintaku dan skrg dh jadi drama kat Akasia TV3.. Nora start baca…

Salam sayang... Sebelum melelapkan mata yang keletihan yang penuh kesakitan, nora gagahkan jugak mencuri masa untuk buat entry nie... Dalam situasi yang berlaku sekarang nie nora tak mampu nk berkata apa-apa, nak luah apa sek…

Kesengalan Interview

Salam sayang semua!!!!! Berbicara mengenai tajuk entry kali nie mengenai Kesengalan dan Interview... Ok 1st skali nora nk citer mengenai interview... Nora dpt surat panggilan interview pada 20 mei 2011.. kebetulan mse tu b…