Hadapi Dengan Senyuman

Salam sayang...

Sebelum melelapkan mata yang keletihan yang penuh kesakitan, nora gagahkan jugak mencuri masa untuk buat entry nie...

Dalam situasi yang berlaku sekarang nie nora tak mampu nk berkata apa-apa, nak luah apa sekalipun..

Hanya nyanyian irama dan lagu pengganti bicara pengganti kata2...


"tak perlu kata apa-apa... SENYUM... tak perlu kata apa-apa"





Hadapi dengan senyuman

Semua yang terjadi biar terjadi

Hadapi dengan tenang jiwa


Semua kan baik-baik saja



Bila ketetapan Tuhan

Sudah ditetapkan, tetaplah sudah


Tak ada yang bisa merubah


Dan takkan bisa berubah



Relakanlah saja ini

Bahwa semua yang terbaik


Terbaik untuk kita semua


Menyerahlah untuk menang

Hadapi Dengan Senyuman

6 comments.. read them below or add one

apik pehe apik pehe 23 June, 2011 16:01
huhu..hadapi smua dengan senyuman
Abang Stalker Abang Stalker 23 June, 2011 16:32
apa pun masalah kne ngadap dgn tenang. :) teruskn senyuman.manis! ;)
ika ika 26 June, 2011 00:41
^^, kena senyum selalu nnt baru nmpk muda ceria mcm rapunzel...:P
salwaismail salwaismail 28 June, 2011 16:59
salwa buat GA. jemput tuan blog tengok hadiah. kalau nak jadi sponsor, bagitau okay?
:)

http://salwaismail.blogspot.com

✿Menceceh-menceceh lah u ols kat sini✿
✿Sangat dihargai✿
Muacssssssss!!!✿