Syukur kehadrat ilahi atas limpahan rezeki yang diberi.

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan sempurna dan selamat.
Dugaan yang Allah beri ada hikmahnya, terima dengan hati terbuka dan penuh kesabaran InsyaAllah semuanya berjalan dengan lancar.

Di kesempatan ini nora mohon kemaafan kerana menyepi sekian lama. Tidak blogwalking & tak ber update pon blog pink nie. Rindu sudah semestinya namun apakan daya kekangan masa yang ada menghalang semuanya. Namun nora xlupa pada teman2 blogging secara langsung @ pun tak. InsyaAllah jika ada kelapangan dan kesempatan nora akan balas jejak kawan2 yang sudi singgah di teratak pink nie.

Nora nak share rasa syukur dan kegembiraan nora sepanjang nora menyepi dlm dunia blogging. Selepas nie ntah utk brape lme lg nora akan menyepi. Hope tidak lame mne & ada kesempatan utk blogging.

1st) Syukur akhirnya nora lulus permohonan pertukaran ke Negeri Selangor. Walaupun sekolah yg nora pohon xdpt tp berjaya jugak msuk ke Negeri Selangor. Memang agak jauh dgn tempat kerja en.somi tp ye lah wt mse nie bersabar dahulu. Nora dpt pertukaran ke SJK (c) Chap Khuan. Area mne pun nora xpasti. Area gombak kah, area batu arang kah? area rawang kah? masih search lg skrg nie. Lapor diri pada 16hb Januari (Isnin) tapi sehingga kini surat pertukaran masih xdpt lagi. So agak kene bersabar..



2nd) Syukur sgt2 tetibe hr nie dpt 1 surat, skali buka tgk2 Cek dr Takaful Malaysia. Alhamdulillah ats rezeki yang diberi. Walaupun nilainya xsampai ribuan ringgit tp boleh tahan jugaklah RM904.37. So rezeki buat Nur Izarra Qistina..



Semoga Allah senantiasa lindungi keluarga ku & limpahkan lagi rezeki buat kami.

Amin...

7 Comments

  1. salam...dah bersalin ke??? waaa nape x tau nieh...

    ReplyDelete
  2. uik...baby sape ni? kamu ni suke citer tak abis la.....mencik!

    ReplyDelete
  3. moga terus mencurah rezeki :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.
    moge rezki makin mencurah ye.

    ReplyDelete
  5. tahniah..... itulah rezeki anugerah ilahi.... kena sentiasa bersyukur atas segala pemberianNYA...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...rezeki izzara la 2

    ReplyDelete
  7. caner dpt cek dr takaful tu
    nak tahu lah ngan lebih mendalam boleh

    ReplyDelete

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿