Suasana Raya

Assalamualaikum w.b.t

Cam mane sambutan raya korang semua mesti meriahkan. Mood raya juga masih terasa. Undangan rumah terbuka pasti banyak bukan. Begitulah meriahnya setiap kali sambutan syawal.

Bagi nora syawal kali ini cukup sederhana, gembira meraikan bersama insan cilik dan keluarga. Syawal kali ini juga membuatkan nora muhasabah pada diri dan bersyukur dengan setiap limpahan yang di beri apatah lagi harus redha dengan ketentuan hidup.

Cuti raya memang lama tapi nora banyak habiskan masa beraya di kampung belah mak iaitu di Johor. seronok beraya bersama si kecik dan seronok buat si kecik zarra kerana banyak dapat duit raya. Syukur rezeki buat zarra..

Sungguh pun nora tidak duduk bersama zarra namun nalurui ibu dan anak tidak dapat dipisahkan. begitulah sambutan raya di mana zarra tidak mahu dengan orang lain sebaliknya mahu berkepit dengan ummi nya sahaja. Bersyukur sgt walaupun tidak dapat bersama hari2 namun zarra tidak takut dan tidak lupa pada ummi nya. Zarra sangat cerdik, ada ummi dengan nenek dan atok pun xdiendahkannya. begitulah ragam zarra sehinggakan tidak boleh hilang dr pandangan matanya pasti dia akan merengek..

Zarra dah besar dh cukup 8 bulan pada 30.08.2012 hari tu. ummi doakan sayang ummi sihat, dipanjangkan akalnye, cerdaskan mindanya dan menjadi anak yang solehah.


Ada beberapa keping gambar suasana raya tahun ini.













{ 12 comments.. read them below or add one }

B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 05 September, 2012 14:27
BeLLa:
terima kasih dear.. ummi dia xbpe nk comel lerrr ^^'
Cik Yaya Cik Yaya 05 September, 2012 22:16
eeehhhhh...
comelnyerrr bby tuuu @o@
geram plaks ^o^
atIEsAyAnGkAmU atIEsAyAnGkAmU 06 September, 2012 10:21
lame tk jalan blog ummi nora neh..
heheh...

moga kamu sentiasa dlm kebahgiaan bersama zarra cumil...
YanaHime YanaHime 06 September, 2012 22:59
ala, comel laa zarra...nak amik aura sket, sy nak baby girl plak, hehe

salam kenal urban mommy!
Mak Lagenda Mak Lagenda 10 September, 2012 10:34
Bula kita dah ada anak nih,raya hnya lbh utk anak2. Kita ni xde bj raya punxpe janji anak2 berbaju baru dan ceria
Mummy Adriana Mummy Adriana 13 September, 2012 21:37
comeynya......:) having a little girl is heaven!
B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z 19 September, 2012 15:51
terima kasih teman2 kerana sokongan kalian..
tetima kasih krn anugerah yg Allah beri pada ank saya..
syg u ols :)

✿Menceceh-menceceh lah u ols kat sini✿
✿Sangat dihargai✿
Muacssssssss!!!✿