Genap 9 Bulan

Salam sayang dari nora dan baby zarra.

30.9.2012 genap umur zarra 9 bulan.
Pejam celik pejam celik sekejap je masa berlalu dan zarra dah masuk 9 bulan. Rasa tak puas nak gomol2 zarra, rasa xpuas nak belai dia saat dia tidak pandai apa2. Tapi itulah masa yang tidak dapat kita putarkan kembali.
Namun nora bersyukur sebab dikurniakan zuriat yang cerdik, yang comel dan semoga menjadi anak yang solehah. Amin.

Pada usia ini zarra dah pandai bertatih jatuh bangun. tapi itulah zarra sangat lasak sangat aktif. Apa yang cuba dibuatnya seboleh2 dia nak usahakan. Masakan tidak kadang2 sampai badan atuk pun dia panjat. Dan zarra bukanlah anak yang gemar duduk dalam stroller mahupun gune baby carrier apa jenis skali pun. Zarra lebih gemar didukung lebih gemar dilepaskan. Dan sekarang sejak zarra dah pandai berdiri dengan sendiri sangat mudah buat nora mahupun nenek dia kiranya bawak pergi shopping sebab zarra dah pandai berdiri di dalam troli. Itu yang zarra suke buat. Syukur zarra xmenyusahkan dan sangat2 suka kiranya bersiri di depan stroller semua orang yang ada depan dia mesti dia nak tegur or akan tersengih2 nampakan 5 batang giginya. hehehehhe lucu...

Dan pada 30.9.2012 genap zarra 9 bulan, nora tak dapat bersama dia kerana saat itu zarra bersama baba dia. Dan nora hanya mampu beli beberapa barangan untuk zarra. Maklumlah zarra dah pandai menyahut, dah pandai merajuk apatah lagi pandai buat orang ketawa dengan aksi2 yang melucukan.

Syukur kerana Allah kurniakan Nur Izarra Qistina buat nora. Walau disebaliknya ada ceritera suka duka.
Doakan kami tabah meneruskan kehidupan ini :)

 Nie botol susu Tommee Tippee

 Nie plak untuk permainan zarra. Biar dia golek2 kat dalam tu :D

Haaa ni dia bile dah buka. So tunggu bola2 cinta nak letak dlm nie

heheheh gambar masa zarra umur 7 bulan lebih

6 comments.. read them below or add one

FatihaNur FatihaNur 02 October, 2012 18:56
salam yunk...

mesti bestkan zarra dh semakin cerdik...

moga kesabaran dan ketabahn nora akan ade ganjarannya....amin
Ogy Nordin Ogy Nordin 07 October, 2012 00:40
Comelnyer..Peringkat ni paling seronok dan makin lasak.

Semoga segalanya dipermudahkan.
Mummy Adriana Mummy Adriana 08 October, 2012 13:04
Happy 9months zarra :) Aunty will doa for the best! Tabah la nora yek...i read all your stories! Pasti ada hikmahnya..jangan pernah ragukan Allah :)
loytha'san loytha'san 11 October, 2012 08:31
hehehe! boolatnye mata zarra^^,

✿Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di blog ini✿
✿Sangat dihargai dan insyaAllah kunjungan akan di balas✿
Muacssssssss!!!✿